فرم مشاوره کاریابی خارجی رایگان

کاربر گرامی خوش آمدید لطفا قبل از پر کردن فرم درخواست مشاوره کاریابی خارجی متن زیر را بخوانید.

شما جهت تکمیل فرم کاریابی خارجی و ارزیابی مشاوره غیر حضوری به این صفحه هدایت شده اید. لطفاً به مطالب درج شده در ذیل توجه فرمایید:
موسسه کاریابی بین المللی کاربین دارای مجوز کاریابی خارجی به شماره ۵۲۰۰۹ از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد. خدمات مشاوره تلفنی بصورت “رایگان” ارائه می شود. کلیه حقوق قانونی اطلاعات درج شده در این فرم نزد موسسه کاریابی بین المللی کاربین محفوظ می باشد.

در حال حاضر بسیاری از افراد، خواهان کار در خارج از کشور هستند. برای کار پس از یافتن مقصد ایدئال، باید شغل موردنظر را انتخاب کنید. اکثر متقاضیان کار در خارج اطلاعات دقیقی درباره قوانین مرتبط با اخذ انواع ویزا ندارند. ازاین‌جهت پیش از اقدام برای کاریابی خارجی بهتر است با کارشناسان کاریابی مشورت کنید. در ادامه بیشتر به اهمیت دریافت مشاوره کاریابی خارجی می‌پردازیم.
هر یک از کشورها قوانین کاری مختص به خود را دارند. در نظر داشته باشید قوانین کاری کشورها در هرسال دچار تغییرات متعددی می‌شود. گاهی اوقات اداره مهاجرت کشورها برای افزایش میزان نیروهای کاری خارجی و رفع کمبود نیروی کار در یک سال، فرایند صدور ویزای کاری را ساده‌تر می‌کنند.

اهمیت مشاوره پیش از انتخاب مقصد ایدئال برای کار در خارج از کشور

اولین گام برای کار در خارج از کشور، انتخاب مقصد ایدئال است. متقاضیان باید باتوجه‌به عواملی همچون زبان، فرهنگ و متوسط درآمد، مقاصد کاری مختلف را مورد برسی قرار دهند. پس از بررسی این عوامل می‌توان برای انتخاب بهترین مقصد تصمیم‌گیری کرد. هنگام دریافت مشاوره کاریابی خارجی می‌توانید از اطلاعات کارشناسان درباره مقاصد مختلف استفاده کنید.
بسیاری از افراد خواهان کار در خارج از طریق اخذ ویزای کاری هستند. متقاضیان اخذ ویزای کاری باید به زبان رسمی کشور مقصد به طور کامل تسلط داشته باشند. در واقع کارفرمایان در هر کشور تنها نیروی کار خارجی مسلط به زبان رسمی را استخدام می‌کنند. مشاوران کاریابی خارجی باتوجه‌ به وضعیت دانش زبان متقاضیان، می‌توانند مقاصد متناسب را به متقاضیان معرفی کنند.
از میان دیگر عوامل مؤثر در تعیین مقصد برای کار ، می‌توان به تخصص متقاضیان اشاره کرد. کارشناسان کاریابی خارجی به لیست مشاغل موردنیاز کشورهای مختلف دسترسی دارند؛ ازاین‌جهت افراد پس از دریافت مشاوره ویزای کاری، می‌توانند کشوری که تخصص آنها جزو مشاغل موردنیاز آن است را انتخاب کنند. با این کار می‌توان درآمد بیشتری در آن کشور کسب کرد. اداره مهاجرت صدور ویزای کاری برای افرادی که دارای تخصص در زمینه مشاغل موردنیاز آن کشور هستند را در اولویت قرار می‌دهد.

تأثیر مشاوره، پیش از اقدام برای اقامت کاری

طی فرایند اخذ ویزای کاری کارشناسان می‌توانند در خصوص یافتن پیشنهاد کاری به متقاضیان کمک کنند. دریافت دعوت‌نامه مهم‌ترین گام برای اخذ ویزای کاری است. پس از دریافت پیشنهاد کاری، متقاضیان به یک گواهی تمکن مالی نیاز خواهند داشت. ارائه این مدرک جهت اثبات توانایی مالی برای تأمین هزینه زندگی در چند ماه ابتدایی سکونت الزامی به‌حساب می‌آید.
از میان دیگر مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای کاری می‌توان به گواهی عدم سوپیشینه و گواهی سلامت، اشاره کرد. برخی از مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای کاری کشورهای مختلف متفاوت است. کارشناسان کاریابی خارجی اطلاعات دقیقی در زمینه لیست مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای کاری دارند. پیش از اقدام برای اخذ ویزای کاری می‌توانید با یک اقامت کاری مشورت کنید.

مشاوره با کارشناسان کاریابی خارجی مؤسسه کاربین پیش از اقدام برای اخذ ویزا

در صورت تمایل به دریافت ویزا کاری می‌توانید با مؤسسه کاربین تماس بگیرید. کارشناسان کاری کاربین بسیار مجرب هستند. این مؤسسه کاریابی تحت‌نظر وزارت کار فعالیت می‌کند. متخصصان حقوقی فعال در کاربین پس از بررسی پرونده متقاضیان، مقصد و روش کاری ایدئال برای هر یک از افراد را بیان می­کنند. وکلای کاربین پس از یافتن کار مناسب خارجی مناسب، می‌توانند فرایند دریافت ویزا برای متقاضیان را نیز طی کنند.
آدرس سایت کاربین karbinco.com است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط کار به کشورهای مختلف می‌توان کاربین را در اینستاگرام دنبال کرد. آیدی این شرکت Karbin_international است.