مشاغل مورد نیاز کشور استرالیا

مشاغل مورد نیاز کشور استرالیا

استرالیا یکی از برترین کشور های جهان برای زندگی است و در ده رتبه نخست بهترین کیفیت زندگی قرار دارد. با آنکه اکثر کشور های جهان پس از همه گیری کرونا به نوعی با بحران بیکاری مواجه شدند، اما استرالیا به خوبی توانست این بحران را مدیریت کرده و پشت سر بگذراند. در حال حاضر، نرخ بیکاری در استرالیا در حدود 5.1 درصد است. این در حالی است که اوضاع به تدریج در سراسر کشور در حال بهتر شدن می باشد. استرالیا هر روز شاهد فرصت های شغلی جدیدی است. این امر موجب شده به افراد با مهارت کاری در استرالیا احساس نیاز پیدا شود. برای کسانی که به دنبال پیدا کردن شغل و کار در استرالیا هستند، اقدام از طریق مشاغل مورد نیاز این کشور بسیار خوب می باشد.

 

 اگر قصد دارید که اطلاعات کاملی از مشاغل مورد نیاز کشور استرالیا دریافت کنید پیشنهاد می شود این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید. ما در این مقاله به تجزیه و تحلیل و بررسی مهارت های مورد نیاز در کشور استرالیا پرداخته ایم.

فرم مشاوره رایگان

مشاغل-مورد-نیاز-کانادا

مهارت های پرتقاضا در استرالیا

تمام کسانی که قصد کار در استرالیا را دارند باید واجد شرایط یکی از شغل های پر تقاضا در استرالیا باشند. شما بهتر است که پیش از مهاجرت به استرالیا مهارت های خود را مورد ارزیابی قرار دهید و بر مشاغلی که در حال حاضر بیشترین تقاضا را دارند تمرکز کنید.

 

امور مالی در استرالیا

در استرالیا فرصت های شغلی بی شماری برای مشاغل مرتبط با حسابداری و امور مالی وجود دارد. اگر شما حسابداری آموزش دیده هستید و همچنین در زمینه حسابداری، حقوق و دستمزد تجربه خوبی دارید، این امکان برای شما وجود دارد که از این طریق به استرالیا مهاجرت کنید.

 

تدریس در استرالیا

در حال حاضر در کشور استرالیا نیاز شدیدی به معلمان پیدا شده است. به ویژه اگر شما سابقه و توانایی کار در دوره آموزش متوسطه را داشته باشید موقعیت های کاری بیشماری در استرالیا برای شما وجود دارد.

 

اگر شما تحصیلات و یا تجربه معلمی دارید، به احتمال زیاد در یافتن شغل در استرالیا به مشکلی بر نخواهید خورد. معلم موضوعاتی مانند ریاضی یا زبان در استرالیا کم شده است.

 

شما با داشتن این مهارت ها در رزومه خود، نسبت به دیگر نامزدهای متقاضی از شانس بیشتری برای مهاجرت کاری به استرالیا بهره مند خواهید شد.

 

خدمات در استرالیا

مهارت خدمات به مشتریان همیشه یکی از پر تقاضا ترین مشاغل در کشور استرالیا بوده است و در حال حاضر از ارزش ویژه ای نیز برخوردار می باشد. از موسسات خرده فروشی گرفته تا شرکت های فناوری اطلاعات، برقراری ارتباط با دیگران یکی از نیاز های اساسی شرکت ها می باشد.

 

در استرالیا تقاضای زیادی برای افرادی که در قبال مشتریان صبور و خوش رفتار هستند وجود دارد. اگر شما این توانایی اجتماعی را در خود می بینید و به خصوص سابقه دادن خدمات به مشتری هستید، شرکت های بسیاری در استرالیا به دنبال افرادی مانند شما می باشند.

 

مهندسی در استرالیا

اگر فارغ التحصیل رشته های مهندسی هستید حتما یکی از انتخاب های شما برای مهاجرت استرالیا می باشد. همواره استرالیا از کشور هایی بوده است که نیاز به متخصصان و مهندسان در آن بالا بوده است. در واقع همان طور که در مقاله بازار کار IT در استرالیا هم گفته شد، اگر شما فردی با مهارت در زمینه طراحی مدار، توسعه طرح های الکتریکی، توانایی ساخت و کار با سیستم های کامپیوتری و غیره هستید، در استرالیا مورد توجه بسیاری از شرکت ها قرار خواهید گرفت.

 

اگر شما تحصیلات مرتبط با رشته های مهندسی را دارید و مجوزها و گواهینامه های به روزی در این زمینه دریافت کرده اید، بی شک فرصت های شغلی بسیاری در استرالیا برای شما وجود خواهد داشت.

 

مهندسی عمران در استرالیا

مهارت های مهندسی عمران در حال حاضر در کشور استرالیا از ارزش بسیار بالایی برخوردار است. از دانش در زمینه ریاضیات و فیزیک گرفته تا مدیریت خوب یک پروژه، موقعیت های کاری بی شماری در استرالیا برای شما وجود دارد. اگر این مهارت ها را در خود می بینید و همچنین دارای مدارک تحصیلی و کاری در این زمینه هستید فرصت های شغلی بسیاری در استرالیا برای شما وجود دارد.

 

مدیریت در استرالیا

مدیران پروژه خوب در همه صنایع در استرالیا مورد نیاز هستند تا به پروژه ها کمک کنند تا بدون مشکل ادامه فعالیت دهند. مدیران پروژه این اطمینان را می دهند که پروژه به موقع و با بودجه در نظر گرفته شده به پایان می رسد.

 

مدیران پروژه باید با دیگران به خوبی ارتباط برقرار کنند، منظم باشند و در دیگران ایجاد انگیزه کنند. اگر این مهارت ها را در خود می بینید، شانس زیادی برای یافتن یکی از مشاغل متعدد مدیر پروژه که در حال حاضر در استرالیا می باشد خواهید بود.

 

سیستم بهداشتی در استرالیا

استرالیا دارای یکی از بهترین سیستم های بهداشتی در جهان است و از این رو همیشه تقاضای بسیاری برای مهارت های مرتبط با مراقبت های بهداشتی، از جمله مهارت های پرستاری در این کشور وجود دارد.

 

در کشور استرالیا، همواره تقاضای بسیار بالایی برای مراقبان و پرستاران واجد شرایط و با تجربه وجود دارد که می دانند چگونه باید از بیماران مراقبت کنند. اگر شما دارای سابقه و تحصیلات در این زمینه هستید، به احتمال زیاد هنگام جستجوی کار در استرالیا به مشکل بر نخواهید خورد. مخصوصا در شرایط همه گیری کرونا نیاز به پرستاران و مراقبان دو برابر شده است.

 

سلامت روان در استرالیا

مراقبت های بهداشتی مرتبط با سلامت روان در استرالیا به اندازه مراقبت های بهداشتی مرتبط با جسم از اهمیت فراوانی برخوردار هستند.

 

اگر شما یک متخصص مرتبط با سلامت روان هستید، مانند یک روانشناس، بدانید که در حال حاضر در استرالیا به افرادی مانند شما بسیار احساس نیاز وجود دارد. به ویژه پس از همه گیری کرونا بسیاری از مردم در تلاش هستند تا از آسیب های روانی ناشی از این بیماری فرار کنند. کسانی که در مشاوره، مدیریت بحران و سایر انواع حمایت از سلامت روان مهارت بالایی دارند، احتمالاً شانس بالایی برای پیدا کردن کار در این کشور دارند.

 

فروش در استرالیا

بسیاری از شرکت ها و مشاغل در استرالیا به دنبال افرادی با استعداد، تجربه و سخت کوش در زمینه فروش می باشند. اگر شما فردی هستید که می توانید با دیگران به خوبی ارتباط برقرار کنید، از شانس بالایی در پیدا کردن کار در استرالیا بهره مند خواهید بود.

 

اگر فردی هستید که برای ارائه یک محصول یا خدمات برای فروش می توانید به خوبی با دیگران ارتباط برقرار کنید، برای کار در استرالیا اقدام کنید.

 

توسعه نرم افزار در استرالیا

در استرالیا هم اکنون نیاز فزاینده ای به افرادی که مهارت توسعه نرم افزار را دارند وجود دارد. اگر شما از زبان های برنامه نویسی مختلف به خوبی سر در می آورید و فردی هستید که بسیار جزئی گرا می باشد، باید به شما بگوییم که در استرالیا فرصت های شغلی بسیار زیادی برای شما وجود دارد.

 

از شرکت های فناوری گرفته تا موسسات بازاریابی، به دنبال افرادی مانند شما هستند که حوزه کاریشان را گسترش دهد. این جا است که مهارت های شما در توسعه نرم افزار می تواند موجب استخدام و مهاجرت شما به استرالیا شود.

کار-در-کانادا

ما در مطلب ویزای کار استرالیا نیز اطلاعات مفیدی آماده‌ کرده‌ایم. آن را هم از دست ندهید.

مشاغل پرتقاضا در استرالیا

تا به کنون با مهارت های پرتقاضا در استرالیا آشنا شدید. حالا ما در این جا به مشاغل مورد تقاضای استرالیا می پردازیم. ما در ادامه لیستی از شغل های مورد نیاز استرالیا را همراه با محدوده حقوقی، فرصت های کاری و اطلاعاتی در مورد آینده شغلی فراهم کرده ایم.

 

پرستار در استرالیا

پرستاری یکی از مهمترین مشاغل مورد نیاز استرالیا می باشد. به ویژه در حال حاضر با شیوع همه گیری کرونا برای تمام کسانی که تجربه پرستاری را دارند و همچنین فارغ التحصیل پرستاری هستند مهاجرت کاری به استرالیا بسیار آسان می باشد. چشم انداز های شغلی بسیار خوب به همراه حقوق بالا برای پرستاران در استرالیا موجود است.

 

حقوق پرستاران در استرالیا : 86 هزار تا 130 هزار دلار استرالیا در سال

 

شرکت های برتر استخدام پرستار در استرالیا:

  •     Hunter Valley
  •     Act Government Health
  •     Far West NSW Local Health District
 

توسعه دهنده نرم افزار در استرالیا

برای کسانی که دارای مهارت های خوبی در توسعه نرم افزار هستند، فرصت های بسیار خوبی در استرالیا برای آنها وجود دارد.

توسعه دهندگان نرم افزار با مهارت کاری بالا در سراسر استرالیا بیکاری نخواهند ماند. اگر شما در توسعه نرم افزار تجربه و تحصیلات مرتبط دارید، می توانید برای انواع شرکت ها، از مشاغلی در زمینه تولید گرفته تا ارائه خدمات درمانی مشغول به کار شوید.

حقوق توسعه دهنده نرم افزار در استرالیا : 51 هزار تا 100 هزار دلار استرالیا در سال

 

شرکت های برتر استخدام توسعه دهنده نرم افزار در استرالیا:

 

  •     Sharp and Carter
  •     Daifuku Oceania Limited
  •     Civica
  •     BCS Group
 

مهندس برق در استرالیا  

افرادی با مهارت های مهندسی برق در استرالیا در حال حاضر از تقاضای بسیاری برخوردار هستند. بسیاری از شرکت ها در استرالیا به دنبال جذب مهندسین برق با استعداد می باشند.

اگر سابقه مهندسی برق دارید، وقت آن رسیده است که مهارت ها و دانش فنی خود را به روز کنید تا از شانس مهاجرت کاری به استرالیا بهره مند شوید.

حقوق مهندس برق در استرالیا: 65 هزار تا 120 هزار دلار استرالیا در سال

 

شرکت های برتر استخدام مهندس برق در استرالیا :  

 

  •     Csa
  •     Frontline Construction
  •     Hays
  •     Aecom
 

مدیر ساخت و ساز  در استرالیا

از بین تمام مشاغلی که هم اکنون در کشور استرالیا از تقاضای بسیار زیادی برخوردار هستند، مدیریت ساخت و ساز یکی از آن پردرآمدترین گزینه ها می باشد.

اگر شما سابقه کاری و یا تحصیلی مرتبط با ساخت و ساز دارید این شغل را مورد توجه قرار دهید. یک مدیر پروژه عالی این شانس را دارد که در میان هزاران موقعیت کاری در استرالیا در مدیریت ساخت و ساز استخدام شود.

حقوق مدیر ساخت و ساز در استرالیا: : 62 هزار دلار تا 190 هزار دلار استرالیا در سال

 

شرکت های برتر استخدام مدیر ساخت و ساز در استرالیا:

 

  •     Bunnings
  •     Allegra Recruitment
  •     Itw
  •     Randstad
 

مهندس عمران در استرالیا

با افزایش چالش ها و تقاضاهای زیرساختی فراوان که در استرالیا وجود دارد، نیاز به مهندسان عمران با استعداد که دارای تجربه باشند برای کار در استرالیا افزایش یافته است.

اگر شما سابقه مهندسی عمران دارید و به دنبال پیدا کردن کار در این کشور می باشید، چشم انداز کاری شما بسیار خوب است. مشاغل بسیاری در زمینه مهندسی عمران برای فارغ التحصیلان این رشته در استرالیا موجود است.

حقوق مهندس عمران در استرالیا : 62 هزار تا 110 هزار دلار استرالیا در سال

 

شرکت های برتر استخدام مهندس عمران در استرالیا:

 

  •     Pearl Recruitment Group
  •     Living Recruitment
  •     Cookson and Roberts
 

لوله کش در استرالیا

چشم اندازهای شغلی بسیار خوبی در استرالیا برای تمام کسانی که مهارت های بسیار خوبی در زمینه لوله کشی دارند وجود دارد. 

لوله کشی بی شک از مشاغل مورد توجه نه تنها استرالیا، بلکه در سراسر جهان است. اگر شما مهارت های خوبی در لوله کشی دارید، همیشه تقاضا برای شما در استرالیا وجود دارد. شما به عنوان لوله کش باید در املاک مسکونی، ساختمانهای تجاری و دیگر موارد کار کنید.

حقوق لوله کش در استرالیا : 58 هزار تا 84 هزار دلار استرالیا در سال

 

شرکت های برتر استخدام لوله کش در استرالیا :

 

  •     Discovery Parks
  •     1st Executive Pty Ltd 
 

مدیر منابع انسانی در استرالیا

در استرالیا مدیران منابع انسانی نقش کلیدی در شرکت ها ایفا می کنند. آنها در استخدام پرسنل و مراحل کار نقش مهمی دارند. مدیران منابع انسانی وظیفه مهمی در آموزش کارکنان داشته و در مجموع می شود گفت که شغل سختی را نیز دارند.

آنها این اطمینان را می دهند که کارکنان در مشاغل خود حمایت شده و کار خود را نیز به خوبی انجام می دهند. از این رو، نیاز فزاینده ای به مدیران ماهر و مجرب در سراسر استرالیا در زمینه منابع انسانی وجود دارد. چشم اندازهای شغلی برای فارغ التحصیلان منابع انسانی بسیار امیدوار کننده می باشد.

حقوق مدیر منابع انسانی در استرالیا: 63 هزار تا 130 هزار دلار استرالیا در سال

 

شرکت های برتر استخدام مدیران منابع انسانی در استرالیا :

 

  •     TMS Talent
  •     Hilton Hotels and Resorts
  •     Programmed
 

مدیر عرضه و توزیع در استرالیا

مدیران عرضه و توزیع در صنایع خرده فروشی در استرالیا از تقاضای بالایی برخوردارند. مدیران عرضه و توزیع، مسئول برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و هماهنگی عرضه و توزیع کالاها در استرالیا می باشند.

از آنجا که افزایش تقاضا برای حمل و نقل سریع و مقرون به صرفه در سراسر استرالیا افزایش یافته است، از این رو مدیرانی که در این حرفه از مهارت و دانش خوبی برخوردار باشند، بسیار مورد تقاضا هستند.

حقوق مدیر عرضه و توزیع در استرالیا : 83،404 تا 137،724 دلار استرالیا در سال

 

شرکت های برتر استخدام مدیر عرضه و تقاضا در استرالیا :

 

  •     Queensland Health
  •     Mojo Recruit
  •     Polyglot Group
 

مدیر پروژه در استرالیا

شرکت های بسیاری در سراسر استرالیا وجود دارند که نیازمند یک مدیر پروژه با استعداد در تیم خود هستند. از آژانس های فناوری اطلاعات و وب گرفته تا شرکت های بازاریابی، مدیران پروژه می توانند نقش بسیار مهمی را در حفظ انگیزه و بهره وری و همچنین در مسیر قرار دادن کارکنان شرکت بازی کنند.

چشم اندازهای کاری برای این حرفه در استرالیا هم اکنون بسیار خوب است. این در حالی است که بازار کار در استرالیا پس از همه گیری کرونا در حال بهبود می باشد.

حقوق مدیر پروژه در استرالیا : 61 هزار دلار تا 160 هزار دلار استرالیا در سال

 

شرکت های برتر استخدام مدیر پروژه در استرالیا:

 

  •     Chandler Macleod
  •     Ach Group  
  •     Healthcare Australia
 

حسابدار در استرالیا

جدای از آن که کسب و کاری در استرالیا بزرگ است و یا کوچک، همیشه داشتن یک حسابدار مجرب به عنوان بخشی از کار امری جدا نشدنی است. حسابداران با افراد مختلفی همکاری می کنند تا امور مالی شرکت را جلو ببرند. از آنجا که تنوع بسیار زیادی در کار حسابداران در استرالیا وجود دارد، فرصت های شغلی آنها نیز در این زمینه در استرالیا بسیار زیاد می باشد.

حقوق حسابدار در استرالیا: 50  هزار تا 160 هزار دلار استرالیا در سال

 

شرکت های برتر استخدام حسابدار در استرالیا:

 

  •     Autonexus
  •     Crown Melbourne Limited
  •     Seer
 

روانشناس در استرالیا

هم اکنون در استرالیا موقعیت های شغلی بسیاری برای روانشناس به‌وجود آمده است. روانشناسان نقش مهمی را در سیستم مراقبت های بهداشتی استرالیا بازی می کنند. خدمات روانشناسان و متخصصان سلامت روان بیش از هر زمان دیگری در استرالیا احساس می شود.

آینده شغلی کسانی که در این زمینه تحصیلات و تجربه لازم را دارند خوب به نظر می رسد. از این رو، مردم استرالیا همیشه خواستار حمایت روانی با کیفیت از روانشناسان متبحر می باشند.

حقوق روانشناس در استرالیا : 60 هزار دلار تا 120 هزار دلار استرالیا در سال

 

شرکت های برتر استخدام روانشناس در استرالیا :

 

  •     South West Healthcare،
  •     Monash Health،
  •     Serco Plc
 

همکار فروش در استرالیا

از خرده فروشان گرفته تا شرکت های بزرگ بهداشتی در استرالیا این روز ها به علت بالا رفتن قدرت خرید مردم در زمینه همکار فروش تقاضا افزایش یافته است. در استرالیا در همه صنایع تعداد بسیاری موقعیت فروش وجود دارد.

افرادی با تمام سطوح تجربه برای کار در استرالیا در زمینه فروش می توانند اقدام کنند. از کسانی که جدید بوده تا تمام کسانی که در امر فروش بسیار حرفه ای هستند، چشم انداز بسیار خوبی در زمینه فروش در استرالیا وجود دارد.

حقوق همکار فروش در استرالیا: 38 هزار تا 71 هزار دلار استرالیا در سال

 

شرکت های برتر استخدام همکار فروش در استرالیا :

 

  •     Jess Zacker Prosper
  •     Rebecca Kirner
  •     Napier Healthcare
 

راننده دلیوری در استرالیا

با همه گیری بیماری کرونا وابستگی استرالیایی ها به سفارش ها افزایش یافته است. این در حالی است که به نظر می رسد حتی با تمام شدن محدودیت ها، سفارش ها نه تنها کمتر نشود بلکه افزایش نیز پیدا کند. از همین رو این انتظار نیز می رود که نیاز به رانندگان دلیوری در آینده همچنان بالا بماند. آینده شغلی برای کسانی که می خواهند وارد این صنعت شوند بسیار امیدوار کننده است.

حقوق راننده در استرالیا : 42،822 تا 55،442 دلار استرالیا در سال

 

شرکت های برتر استخدام راننده در استرالیا :

 

  •     Programmed
  •     Basile Imports
  •     Doordash
 

متخصص امنیتی فناوری اطلاعات در استرالیا  

همانطور که شرکت های بسیاری در استرالیا عملیات و کار خود را به صورت آنلاین انجام می دهند، به متخصصان فناوری اطلاعات در این کشور بسیار احساس نیاز وجود دارد. اطلاعات شرکت های استرالیایی در حال افزایش باشد.

از همین رو کسانی که دارای مهارت و سابقه کار در زمینه امنیت فناوری اطلاعات دارند در اولویت مهاجرت کاری به استرالیا می باشند. متخصصان امنیتی فناوری اطلاعات می دانند که برای محافظت از شرکت ها در برابر نقض داده ها چه کاری را باید انجام دهند.

اگر شما متخصص امنیتی فناوری اطلاعات در استرالیا هستید از شانس بسیار زیادی برای استخدام در استرالیا بهره مند می باشید.

حقوق متخصص امنیتی فناوری اطلاعات در استرالیا: 107،680 دلار تا 168،009 دلار استرالیا در سال

 

شرکت های برتر استخدام متخصص امنیتی فناوری اطلاعات در استرالیا  

  •     NTT
  •     Crown Melbourne Ltd،
  •     Pwc
 

دستیار اداری در استرالیا

بسیاری از مشاغل در انواع صنایع در استرالیا به کمک دستیاران اداری حرفه ای نیازمند هستند. اگر فردی بسیار منظم، جزئی گرا و اجتماعی می باشید، یکی از پر تقاضا ترین مشاغل استرالیا را در اختیار شما است. به نظر می رسد که در آینده دستیار اداری به یکی از مهمترین مشاغل مورد نیاز استرالیا نیز تبدیل شود.

حقوق دستیار اداری در استرالیا : 42 هزار تا 74 هزار دلار استرالیا در سال

 

شرکت های برتر استخدام دستیار اداری در استرالیا :

 

  •     Act Government Health
  •     Mercy Health
  •     Tasmanian Government
 

فیزیوتراپیست در استرالیا

فیزیوتراپیست ها در استرالیا یکی از پر تقاضا ترین مشاغل را در این کشور بر عهده دارند. بسیاری از افراد با آسیب یا درد های مرتبط با حوادث و یا سالخوردگی دست و پنجه نرم می کنند. فیزیوتراپیست این وظیفه را برعهده دارد که خدماتی برای بهبود وضع آنها ارائه دهد. با افزایش جمعیت سالمندان در استرالیا، به نظر می رسد تقاضا برای استخدام فیزیوتراپیست افزایش یابد.

حقوق فیزیوتراپیست در استرالیا : 70 هزار تا 100 هزار دلار استرالیا در سال

 

شرکت های برتر استخدام فیزیوتراپیست در استرالیا:

 

  •     Healthcare Australia
  •     HCA Allied Health
  •     Hunter New England Local Health District
 

دندانپزشک در استرالیا

بررسی مرتب دندان ها توسط متخصصان در استرالیا امری عادی است. استرالیایی ها اهمیت بسیاری به سلامت دندان های خود می دهند. از این رو، چشم اندازهای شغلی دندانپزشکی در استرالیا همیشه خوب بوده است. برای کسانی که قصد دارند در استرالیا در زمینه مراقبت های بهداشتی مشغول به کارشوند کار در صنعت دندانپزشکی انتخابی عالی است.

حقوق دندانپزشک در استرالیا : 69 هزار تا 160 هزار دلار استرالیا

 

شرکت های برتر استخدام دندانپزشک در استرالیا :

 

  •     Healthcare Australia
  •     Healthcare Professionals Group
 

کارگر حرفه ای در استرالیا

کارگران حرفه ای در مشاغل مختلف در استرالیا انجام وظیفه می کنند. از تخریب و ساخت و ساز گرفته تا محوطه سازی در پروژه ها کارگران حرفه ای مورد نیاز هستند. اگر به دنبال شغلی هستید که درآمد بالا داشته و فیزیکی نیز باشد، می توانید گزینه کارگر حرفه ای را بررسی کنید. فرصت های کاری بسیار زیادی در سراسر استرالیا به ویژه در شرکت های ساختمانی و عمرانی برای کارگر حرفه ای وجود دارد.

حقوق کارگر حرفه ای در استرالیا : 41،600 دلار تا 70 هزار دلار استرالیا در سال

 

شرکت های برتر استخدام کارگر حرفه ای در استرالیا:

  •     Azit Group Pty Ltd
  •     Johnathan Thurston Academy ، IWF Staff
 

مراقب سالمندان و معلولین

افراد مسن و معلول در استرالیا بخش بزرگی از جامعه این کشور را تشکیل داده اند. نیاز به مراقبت و حمایت از این افراد بسیار با اهمیت است. همیشه تقاضا برای مراقبان سالمندان مانند پرستاران و دستیاران پرستار وجود دارد. در حال حاضر به علت پیر شدن جمعیت استرالیا تعداد زیادی از موقعیتهای شغلی در زمینه مراقب سالمندان و معلولین به وجود آمده است. انتظار می رود در آینده نیز این تعداد بیشتر شود.

حقوق مراقب سالمندان و معلولین در استرالیا : 56،794 دلار تا 77،713 دلار استرالیا در سال

 

شرکت های برتر استخدام مراقب سالمندان و معلولین در استرالیا:

 

  •     Napier Healthcare
  •     St. Elizabeth Home
  •     Serco Group  
 

مراقب کودک

مراقبان کودک در استرالیا یکی از پر تقاضا ترین مشاغل را دارا هستند. با برداشته شدن محدودیت های  کرونا در ماه های آینده به نظر می رسد که جامعه به حالت اول برگشته و مردم به محل کار خود بازگردند. از همین رو نیاز بیشتری به مراقبان کودکان در استرالیا به وجود خواهد آمد.

محدوده حقوق مراقب کودک در استرالیا : 52،540 دلار تا 69،108 دلار استرالیا در سال

 

شرکت های برتر استخدام مراقب کودک در استرالیا:

  •     YMCA NSW
  •     Healthcare Australia
مشاغل-مورد-نیاز-کشور-کانادا

ما در مطلب شرایط مهاجرت دامپزشک به استرالیا نیز اطلاعات مفیدی آماده‌ کرده‌ایم. آن را هم از دست ندهید.

سخن پایانی

پس از مطالعه این مقاله در مورد مشاغل مورد نیاز استرالیا، آیا موردی بوده است که توجه شما را به خود جلب کند؟ اگر چنین است و شما شرایط آن را دارید، برای مهاجرت به این کشور اقدام کنید. اما اگر شرایط لازم را ندارید از همین امروز روی مهارت های خود کار کنید و رزومه خود را تقویت نمایید.

شما در این مقاله مشاغلی را دیدید که در استرالیا بسیار مورد تقاضا بوده و از این رو شانس شما برای مهاجرت به استرالیا از طریق این مشاغل بیشتر است.

اگر به راهنمایی بیشتر در مورد جستجوی شغل و دریافت جاب آفر در استرالیا نیاز دارید با کارشناسان کاریابی ما در موسسه کاریابی بین المللی کاربین در تماس باشید. 

 

توضیحات کامل درباره بهترین شغل ها در استراليا را در این مقاله می توانید مطالعه کنید.

سوالات متداول

استرالیا در این مشاغل با کمبود مواجه شده اپراتور ماشین آلات، رانندگان، مدیران، برقکار، نجار، سرآشپز و سازندگان.

مشاغل مورد نیاز 10 سال آینده استرالیا شامل، مراقب سالمند و معلولین، پرستار، فیزیوتراپیست، معلم، اساتید و مدرسین دانشگاه، مراقب کودکان، برقکار و لوله کش می باشد.

پردرآمدترین مشاغل در استرالیا شامل، سرپرست فناوری اطلاعات، مدیر ارشد فناوری اطلاعات، مدیر سرمایه گذاری مالی، سرپرست عملیات معدن و مدیر پروژه می باشد.

در حال حاضر حقوق کار در استرالیا چیزی در حدود 60000 دلار استرالیا در سال می باشد.

یک متخصص فناوری اطلاعات در استرالیا چیزی در حدود 99000 دلار استرالیا در سال درآمد دارد.

فرم مشاوره زیر رو پُر کنید تا شرایطتون آنلاین بررسی بشه و با شما تماس گرفته بشه 

نظرات کاربران

guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کارشناس مهاجرت
کارشناس مهاجرت
پاسخ به  امیرحسین شریفی
2 سال قبل

مشاغل مربوط به پزشکی تخصص و مهندسی

امیرحسین شریفی
امیرحسین شریفی
2 سال قبل

سلام
پردرآمدترین مشاغل استرالیا چه مشاغلی محسوب میشن؟

کارشناس مهاجرت
کارشناس مهاجرت
پاسخ به  آقای نبی زاده
2 سال قبل

سلام . باید سابقه کاری و اطلاعات دیگتون بررسی بشه

آقای نبی زاده
آقای نبی زاده
2 سال قبل

سلام خسته نباشید
جوشکاری هم جزو مشاغل مورد نیاز کشور استرالیا هست؟

بخش سوالات کاربین

مقالات پیشنهادی