مهاجرت کاری به اروپا

مهاجرت کاری به اروپا

در اروپا هر فردی از  هر نژاد و دینی می تواند با داشتن شرایط و معیار های لازم برای کار به این قاره مهاجرت کند. اکثر کشورهای اروپایی و مخصوصا کشور های غرب و شمال آن برنامه های مهاجرتی بسیار ویژه ای را برای جویندگان کار در نظر گرفته اند. با توجه به پیشرفت های اقتصادی در اروپا، این قاره در حال پیر شدن است. به همین دلیل کشور های اروپایی به دنبال متخصصان خارجی می گردند تا از این طریق کمبود نیروی خود را در زمینه های مختلفی بر طرف کنند.


اگر مایل به مهاجرت کاری به هر یک از کشورهای اروپایی هستید، باید برای دریافت ویزای کار اقدام کنید. ویزا کار اروپا برای اهداف شغلی توسط یکی از 26 کشور شنگن صادر می شود. شما با این ویزا این امکان را خواهید داشت که در منطقه شنگن آزادانه به کار مشغول شوید.


به شما پیشنهاد می شود که برای پاسخ به سوالات خود در مورد مهاجرت کاری به اروپا، مهاجرت کاری به آلمان، شرایط ویزای کار اروپا و کاریابی در اروپا این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

فرم مشاوره رایگان

آنچه خواهید خواند:

مهاجرت-کاری-به-اروپا

کار در اروپا

کار در اروپا با مزایای بی شماری همراه است و این می تواند شامل داشتن درآمد بالا، استفاده از سیستم بهداشتی و آموزشی رایگان و همچنین قرار گرفتن در فرهنگ غنی این قاره باشد.

 

شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا این امکان را دارند که در سایر کشورهای اروپایی آزادانه کار کنند. اما شهروندان خارج از اتحادیه اروپا مانند ایرانیان برای کار در اروپا باید در ابتدا یک پیشنهاد کاری در اروپا دریافت کرده باشند.

 

در مورد کشورهایی که قصد دارید در اروپا کار کنید بهتر است که بیشتر تحقیق کنید و اطلاعات خود را پیش از مهاجرت تکمیل کنید.

 

اگر برای استخدام نیاز به یک مهارت خاصی وجود دارد، در آن مهارت، سعی کنید به صورت تخصصی آموزش ببینید. داشتن مهارت، احتمال استخدام شما را در اروپا بیشتر می کند.

 

تحقیقات خود را در مورد کار در کشور های اروپایی انجام دهید. معمولا برای کار در اروپا شما باید مدرک زبان داشته باشید، پس بهتر است که برای رسیدن به سطح لازم زبان خود را نیز تقویت کنید.

 

پس از دریافت ویزای کار اروپا به اداره مهاجرت شهر خود مراجعه و مجوز کار در اروپا را دریافت کنید.

ویزای کار اروپا

هر کدام از کشورهای اروپایی که عضو شینگن هستند سیاستهای ویژه و منحصر به فرد خود را در رابطه با ویزای کار دارند. سیاست های مرتبط با مهاجرت کاری در هر کشوری با کشور دیگر کاملا متفاوت است.

 

معمولا برنامه های مهاجرتی مرتبط با ویزای اشتغال در کشورهای اروپایی برای پوشش و پر کردن نیاز های اقتصادی و همچنین نیازهای کاری کشورهای مربوط و رفع کمبود شغل در نظر گرفته شده است.

 

بنابراین بر همین اساس، معیارها و الزاماتی که از طرف کشور های اروپایی برای ویزای کار در نظر گرفته شده مانند نحوه درخواست، بستگی زیادی به شرایط و نیازهای کاری هر کدام از کشور های اروپایی دارد.

 

شرایط اخذ ویزای کار اروپا

از مهمترین شرایطی که شما باید برای کار در  اروپا و دریافت ویزای کار اروپا داشته باشید به شرح زیر است:

 

  • تکمیل فرم درخواست کار در اروپا: فرم درخواست کار در اروپا را به طور کامل تکمیل کنید و از آن دو عدد کپی بگیرید. این را نیز فراموش نکنید که حتما باید در پایان هر کدام از دو نسخه امضا کنید!
  • دو عکس پرسنلی یکسان: عکس های پرسنلی شما باید با توجه به معیارهای معمول ویزای شینگن و در سه ماه گذشته گرفته شده باشد.
  • گذرنامه معتبر: گذرنامه شما نباید بیش از ده سال سن داشته باشد. همچنین باید حداقل سه ماه از زمانی که شما قصد خروج از محدوده شینگن را داشته باشید نیز معتبر باشد. اطمینان حاصل کنید که حداقل دو صفحه خالی برای چسباندن برگه ویزا در آن وجود دارد.
  • رزرو پرواز رفت و برگشت: شما برای دریافت ویزای کار اروپا باید تاریخ و شماره پرواز ورود و خروج خود را که قصد مهاجرت به اروپا دارید نشان دهید. شما می توانید برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد نحوه رزرو پرواز برای ویزای اتحادیه اروپا با کارشناسان ما در تماس باشید.
  • بیمه درمانی مسافرتی: شما باید پوشش پزشکی به همراه مراقبتهای بهداشتی در بیمارستان تا سقف 30.000 یورو را دریافت کنید. لازم به ذکر است که بیمه شما باید در همه کشورهای عضو شینگن معتبر باشد.
  • محل اقامت: شما باید مدرک و یا سندی را ارائه دهید که نشان دهد شما پس از مهاجرت به اروپا در مکانی را برای اقامت خواهید داشت. این می تواند شامل قرارداد اجاره شما در یکی از کشور های اروپایی باشد.
  • قرارداد کار: داشتن مدرک و یا گواهی یک جاب آفر یا یک قرارداد کاری که بین شما و کارفرمایان در اروپا بسته شده است می تواند کافی باشد. هر دو باید در زیر برگه را امضا کرده باشید.
  • اثبات مدارک تحصیلی: مدارک تحصیلی معتبر مانند دیپلم، گواهینامه فنی و حرفه ای به همراه ریز نمرات و… را ارائه دهید.
  • اثبات دانش زبان: برای کار در اکثر کشورهای اروپایی، ممکن است که از شما خواسته شود که حتی در صورتی که قصد دارید در اروپا به مدت یک سال کار کنید، مدارک معتبر زبان داشته باشید. به همین دلیل بسیاری از کشور های اروپایی از شما می خواهند که از سطح خاصی از زبان برخوردار باشید. معمولا نمره 6 در چهار آزمون آیلتس حداقل معیار لازم برای مهاجرت به اروپا به شمار می رود.
 

توجه داشته باشید که همه این مواردی که ما به شما ذکر کرده ایم تنها الزامات اساسی برای مهاجرت به اروپا هستند. این در حالی است که هر یک از کشورهای اروپایی با توجه با سیاست های اقتصادی و اجتماعی خود ممکن است مدارک و الزامات دیگری را از شما توقع داشته باشند.

 

نحوه اخذ ویزای کار اروپا

برای دریافت ویزای کار اروپا شما باید این مراحل را سپری کنید:

 

  • بررسی کنید کشوریی که قصد کار در آن را دارید  چه نوع ویزایی را از شما می خواهد.
  • بررسی نمایید که آیا واجد شرایط برای دریافت ویزای کار در اتحادیه اروپا هستید.
  • شرایط ویزای کار خود را بررسی کنید. برخی از کشورهای اروپایی پیش از درخواست ویزا از شما جاب آفر و یا پیشنهاد کاری می خواهند. بهتر است که پیش از درخواست ویزا، اطمینان حاصل کنید که تمام الزامات را برآورده کرده اید.
  • مدارک مورد نیاز برای ویزای کار را ارائه کنید.
  • برای مصاحبه ویزا در سفارت برنامه ریزی های لازم را انجام دهید.
  • تمام مدارک و اسنادی که مورد نیاز است را فراهم کنید و در روز مصاحبه همراه خود داشته باشید.
  • منتظر بمانید تا درخواست شما برای ویزای کار در اروپا مورد بررسی قرار بگیرد.
 

به خاطر داشته باشید که این تنها روش استانداردی است که برای درخواست ویزای کار در اروپا در نظر گرفته شده است. اما ممکن است که درخواست شما از کشوری به کشور دیگر کمی متفاوت باشد.

 

زمان درخواست ویزای کار در اروپا

ما به شما توصیه می کنیم که حداقل دو ماه پیش از آن که به کشور مورد نظر خود که قصد کار در آن را دارید، مهاجرت کنید برای دریافت ویزای کار در اروپا اقدام کنید. معمولا دلیل آن این است که سفارتخانه های اروپایی برای آنکه ویزای شما را مورد بررسی قرار دهند، چیزی در حدود شش هفته به زمان نیاز دارند. در برخی موارد حتی ممکن است که زمان بررسی ویزای شما تا 12 هفته طول بکشد.

 

مدت اعتبار ویزای کار در اروپا

به طور معمول اکثر ویزاهای کاری کشور های اروپایی یک ساله هستند. با این حال، در اکثر کشورهای اروپایی، متقاضیان کار می توانند پس از آنکه ویزایشان به انقضا رسید برای تمدید مجدد درخواست دهند.

 

به یاد داشته باشید که اعتبار ویزای شما و همچنین چند مورد جزئی دیگر در ویزای کار در گذرنامتان به طور کامل نوشته شده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقامت و ویزای کار اروپا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ویزای-کاری-اروپا

ویزای کار شینگن اروپا

ویزای شینگن یکی از مهمترین انواع ویزا در اروپا است که به صورت برچسبی بر روی گذرنامه شما که چسبانده می شود. داشتن این ویزا به دارندگان آن این امکان را می دهد که از مرزهای این منطقه عبور کنند.

 

منطقه شنگن شامل یک گروه از 26 کشور اروپایی است که کنترل در مرزهای مشترک خود را لغو کرده اند. کشور های حوزه شنگن عبارتند از اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد و سوئیس.

کشور های حوزه منطقه شنگن تقریباً به عنوان یک کشور واحد در نظر گرفته می شوند که برای اهداف بین المللی به صورت واحد عمل می کنند. اما این در حالی است که کشورهای عضو منطقه شنگن قوانین و مقررات ویژه منطقه ای خود را در رابطه با اقامت و انواع ویزای محلی وضع می کنند. شما با داشتن این ویزا در یکی از کشورهای عضو شنگن نیازی به ویزای کشور دیگری نخواهید داشت.

 

اما در مورد ویزای کار شینگن لازم است که بگوییم چیزی به عنوان “ویزای کار شینگن” وجود ندارد. شما تنها در صورتی می توانید در کشورهای عضو شنگن به مدت طولانی به کار مشغول باشید که ویزای کاری D را دریافت کرده باشید. این ویزای کاری توسط کشوری که قصد کار را در آن دارید معمولا صادر می گردد.

ویزای تایپ D اروپا

ویزای تایپ D به عنوان یک ویزای ملی در حوزه شینگن در نظر گرفته می شود. این ویزا به تمام افرادی که قصد دارند به دلایل مختلفی از جمله تحصیل، کار، خانوادگی و سایر اقامت های بلند مدت در یکی از کشورهای اروپایی اقامت داشته باشند تعلق می گیرد.

 

شما برای دریافت ویزای نوع D می توانید برای ویزای یکبار و یا چند وروده اقدام کنید. دریافت ویزای D اروپا یکی از مهمترین گزینه های شما خواهد بود که قصد دارید در اروپا به کار مشغول باشید.

ویزای-شینگن-اروپا

پیدا کردن کار در اروپا

یکی از ساده‌ترین راه های دریافت اقامت دائم اروپا، پیدا کردن کار و استخدام در یکی از کشورهای اروپایی است. پس از این که شما شغل مورد نظر خود را در اروپا پیدا کردید، می توانید برای دریافت کارت آبی اتحادیه اروپا نیز اقدام کنید. این امر به شما این امکان را می دهد تا در اروپا تا زمانی که می خواهید به کار و زندگی بپردازید.

 

شما همچنین برای دریافت کارت آبی اتحادیه اروپا باید دارای مدرک دانشگاهی و قرارداد تمام وقت در زمان درخواست خود نیز باشید.

وب سایت های بسیاری در اروپا وجود دارند که شما می توانید از طریق آنها کار مورد نظر خود را پیدا کنید. از مهم ترین آنها می توان به  Linkedin، Indeed، Glassdoor و CareerBuilder اشاره داشت که می توانید در آن ها لیست هزاران موقعیت های موجود در سراسر اروپا را بررسی کنید.

 

بسیاری از کشورهای اروپایی نیز دارای سایت محلی برای پیدا کردن کار هستند. شما برای پیدا کردن کار در آلمان می توانید به سایت Xing، در فرانسه به سایت Jobs in Paris و در نروژ به سایت Finn.no مراجعه کنید.

کار در اروپا با کارت آبی اتحادیه اروپا

اتحادیه اروپا به تمام کسانی که دارای مهارت کاری ویژه ای هستند و از خارج اتحادیه اروپا قصد مهاجرت داشته باشند کارت آبی اعطا می کند. شما با این کارت این امکان را دارید که بیش از سه ماه به منظور اشتغال و اقامت در اروپا مجوز اقامت دریافت کنید.

 

شما با دریافت کارت آبی اتحادیه اروپا می توانید خانواده خود را نیز در همراه خود داشته باشید.

 

کارت آبی اتحادیه اروپا برای تمام کسانی که قصد دارند با این ویزا در اروپا مشغول به کار باشند مجوز کار اعطا می کند. شما می توانید تا دو سال در این قاره با این کارت اقامت کنید. پس از دو سال نیز می توانید که برای تمدید این ویزا درخواست خود را بدهید.

 

شرایط دریافت کارت آبی اتحادیه اروپا

برای کار در اتحادیه اروپا از طریق کارت آبی، متقاضی باید شرایط زیر را برآورده کرده باشد:

 

  • قرارداد یا پیشنهاد کاری با حداقل دستمزد 1.5 برابر متوسط حقوق ناخالص سالانه پرداخت شده در کشور های عضو اتحادیه اروپا؛ (درآمد بیش از 53000 یورو در سال)
  • مدارک مهاجرتی معتبر به همراه مجوز اقامت معتبر یا ویزای بلند مدت؛
  • داشتن سلامت کامل و در بر داشتن بیمه درمانی معتبر؛
  • برای مشاغل تحت نظارت، اسناد و مدارکی را باید به همراه داشته باشید که نشان دهد شما از شرایط قانونی برای کار در اروپا برخوردار هستید. صلاحیت حرفه ای شما برای کار در اروپا باید مورد تایید قرار گرفته باشد.
 

لازم به ذکر است که متقاضی کار نباید خطری برای سیاست های عمومی کشور مقصد خود در اروپا ایجاد کند.

بلوکارت-اروپا

ویزای جستجوی کار اروپا

اگر قصد دارید که در اروپا مشغول به کار شوید، می توانید که برای ویزای جستجوی کار اروپا اقدام کنید. ویزای جستجوی کار اروپا یک ویزای شش‌ماهه است. با دریافت ویزای جستجوی کار اروپا شما می توانید به اروپا رفته و تا چند ماه در این کشور به جستجوی کار مورد نظر خود بپردازید. شما پس از دریافت کار، می توانید برای دریافت کارت آبی اتحادیه اروپا نیز اقدام کنید.

مهاجرت کاری به کشور های اروپا

مهاجرت کاری به اروپا

کشورهای اروپایی با داشتن کیفیت بالای زندگی، نرخ پایین بیکاری و درآمد های بالا مهمترین مقصد مهاجران از سراسر جهان هستند. از مهمترین کشور های اروپایی برای مهاجرت می توان به لیتوانی، فرانسه، سوئد و آلمان اشاره کرد.

مهاجرت کاری به لیتوانی

یکی از آسانترین کشور های اروپایی برای مهاجرت کشور لیتوانی می باشد. تنها 1.3 درصد درخواست دهندگان کار در لیتوانی در سال اخیر ریجکت شده اند. در مجموع 98.7 درصد از متقاضیان مهاجرت به لیتوانی پاسخ مثبت دریافت کردند.

مهاجرت به لیتوانی این مزیت را دارد که شما برای تعیین وقت قبلی خیلی کمتر در انتظار خواهید ماند. برخلاف کشورهایی مانند آلمان و فرانسه، که متقاضیان باید چند ماه پیش از سفر خود برنامه ریزی های لازم را انجام دهند در مورد لیتوانی اینگونه نیست.

مهاجرت کاری به فرانسه

فرانسه یکی از مهمترین قطب های اقتصادی اروپا به شمار می رود و بالاترین میزان صادرات این قاره را نیز در اختیار دارد. شما برای مهاجرت کاری به فرانسه با داشتن یک جاب آفر می توانید برای دریافت ویزای کار خود در این کشور اقدام کنید.

مهمترین مدارکی که از شما برای مهاجرت کاری به فرانسه می خواهند تکمیل فرم درخواست ویزای کار فرانسه، دو قطعه عکس، گذرنامه معتبر، اثبات تمکن مالی، گواهی عدم سابقه کیفری و پرداخت هزینه های ویزا می باشد.

مهاجرت کاری به سوئد

کار در سوئد همراه با حقوق بالا، محیط کاری ایده آل و نرخ اشتغال بالا است. برای مهاجرانی که قصد کار در اروپا را دارند بی شک سوئد می تواند بهترین گزینه باشد. مانند بسیاری از کشورهای اروپایی دستمزد مناسب و کیفیت بالای زندگی، موجب شده است که بازار کار در سوئد بسیار رقابتی باشد.

از مزایای مهاجرت کاری به سوئد این است که در سوئد بین مهاجران با مهارت کاری و کسانی که مهارتی ندارند تفاوتی قائل نشده و همگان از شانس برابر برای مهاجرت به این کشور برخوردار هستند. برای دریافت ویزای کار سوئد شما باید این شرایط را فراهم کرده باشید:

  • گذرنامه معتبر.
  • دریافت پیشنهاد کاری با شرایط برابر با قراردادهای سوئد.
  • حقوق ماهیانه حداقل 13000 کرون پیش از محاسبه مالیاتی.
  • دریافت جاب آفر همراه با بیمه.

 

مهاجرت کاری به آلمان

برای دریافت مجوز زندگی و کار قانونی در آلمان شما، باید مجوز کار و اقامت آلمان را دریافت کنید. آلمان یکی از بهترین کشور های اروپایی برای کار می باشد. با داشتن قدرتمندترین اقتصاد این قاره، مهاجران بسیاری آلمان را به عنوان مقصد اروپایی خود انتخاب می کنند. کار در آلمان همراه با مزایای بی شماری است که از آنها می توان به نرخ پایین بیکاری و بالا بودن حقوق کار اشاره داشت.

شما برای کار در آلمان کافی است که شغلی را در این کشور پیدا کنید، برای ویزای کار (اشتغال) آلمان درخواست دهید و سپس به آلمان بروید و مجوز اقامت کاری خود را نیز دریافت کنید.

بهترین کشور اروپایی برای کار

بهترین کشور اروپایی برای کار را می توان به آلمان اختصاص دارد. کشور آلمان توانسته است که در سه سال گذشته بر اساس شاخص های اشتغال در صدر لیست بسیاری از فاکتور های کاری قرار بگیرد. آلمان با داشتن نرخ بیکاری 3.6 درصد (پایین ترین نرخ های بیکاری در کل اروپا) به همراه بالاترین دست حقوق کار به عنوان بهترین کشور اروپایی برای کار معرفی شود.

کشور-آلمان

مشاغل مورد نیاز در اروپا

از مهمترین مشاغلی که در اروپا از تقاضای بسیار بالایی برای استخدام برخوردارند می توان به این موارد اشاره کرد:

 

  1. مهندس نرم افزار؛
  2. توسعه دهنده جاوا اسکریپت؛
  3. مدیر پروژه؛
  4. مهندس ابر اینترنتی؛
  5. معمار،
  6. مدیر تولید،
  7. فروشنده.

میزان حقوق در اروپا

یکی از دلایل انتخاب اروپا به عنوان مقصد مهاجرتی داشتن حقوق بالا در این قاره است. در کشور هایی مانند آلمان، سوئد و فرانسه شما می توانید برای ارائه خدمات خود حقوق بسیار بالاتر از میانگین جهانی دریافت کنید. میانگین حقوق در قاره اروپا در سال اخیر برای کسانی که به صورت تمام وقت کار کرده بودند 3،770 یورو در ماه بود. این معنی را دارد که شما حدود 45000 یورو در سال می توانید درآمد داشته باشید.

درامد-در-اروپا

نتیجه گیری

اگر بخواهیم با زبان ساده مهاجرت کاری به اروپا را برای شما بازگو کنیم است که شما تنها چند مرحله با دریافت ویزای کاری اتحادیه اروپا فاصله دارید. بدین منظور شما در ابتدا تنها کافی است که یک پیشنهاد کاری از اروپا داشته باشید. پس از دریافت جاب آفر خود فرم درخواست ویزای کاری اروپا را تکمیل کنید. سپس برای شما قرار ملاقاتی برای مصاحبه تعیین می شود. در روز مصاحبه مدارک خود را آماده کنید. سپس منتظر جواب فرآیند ویزای خود بمانید. ویزای خود را دریافت کنید و به همراه خانواده خود به اروپا مهاجرت کنید. پس از اینکه به اروپا رسیدید باید در اولین فرصت به اداره مهاجرت و پناهندگی شهر مورد نظر خود مراجعه و برای دریافت مجوز کار در اروپا اقدام کنید. به همین سادگی.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت کاری به اروپا با کارشناسان کاریابی ما در موسسه کاریابی بین المللی کاربین در امور کار در اروپا در تماس باشید. 

سوالات متداول

شما برای کار در اروپا تنها کافی است که یک جاب آفر و یا همان پیشنهاد کاری از این قاره دریافت کنید. پس از دریافت قرارداد کاری خود می توانید برای دریافت ویزای کار اروپا اقدام فرمایید. پس از یک جلسه مصاحبه و گذراندن فرآیند بررسی ویزا، به شما ویزای کار اروپا اعطا می شود.

هلند و آلمان – بیشترین فرصت های شغلی در اروپا در اختیار کشور هلند با میزان اشتغال 79.2 درصد است. پس از هلند نیز کشور آلمان قرار گرفته است که نرخ اشتغال در این کشور 74.9 درصد می باشد.

دانمارک – بر اساس شاخص های کیفیت زندگی، سه کشور اروپایی که بالاترین کیفیت زندگی را دارند عبارتند از: دانمارک، سوئیس و فنلاند.

مشاغل مورد تقاضا در اروپا به متخصصان پزشکی، مهندسی و برنامه نویسان اختصاص دارد. روانشناسان، وکلا، شیمیدانان، زیست شناسان و ریاضیدانان نیز به راحتی می توانند در اروپا شغل مورد نظر خود را پیدا کنند.

اوکراین – کمترین هزینه زندگی در منطقه اتحادیه اروپا متعلق به کشور اوکراین است. شما در کیف پایتخت اوکراین می توانید یک آپارتمان یک خوابه در نزدیکی مرکز شهر را تنها با قیمت 200-300 دلار پیدا کنید. در اوکراین بسیاری از خدمات آب و برق، مواد غذایی و سایر امکانات رفاهی اولیه در مقایسه با بسیاری از کشور های اروپایی کمتر می باشد.

سوئیس و آلمان – بالاترین میانگین ​​دستمزد در اروپا به کشور های آلمان و سوئیس اختصاص دارد. کمترین میزان حقوق نیز در اختیار کشور استونی است.

مولداوی – فقیرترین کشور اروپایی با سرانه تولید ناخالص داخلی تنها 2،289 دلار در اختیار مولداوی می باشد. این کشور بخشی از اتحاد جماهیر شوروی سابق بوده که پس از فروپاشی مستقل شده است. با بی ثباتی سیاسی، افول اقتصادی، موانع تجاری و سایر دلایل این کشور نتوانسته است که مانند دیگر کشورهای اروپایی رشد کند.

بله – شما این امکان را دارید که مجوز کار اتحادیه اروپا خود را در بسیاری از کشورها در این اتحادیه تمدید کنید. اما بسته به این که شما در کدام کشور اروپایی قصد کار دارید ممکن است که برای فرایند درخواست متفاوت باشد. برای تمدید کافی است که آن مدارک را پیش از تاریخ انقضای مجوز ویزا خود به مراجع ذیصلاح در کشور اروپایی خود ارائه کنید.

ما چیزی به نام ویزای کار شینگن نداریم – ویزای شینگن برای بسیاری از اهداف از جمله گردشگری، ملاقات از خانواده و دوستان، تجارت و یا اهداف پزشکی اعطا می شود. با این حال، چیزی با نام ویزای کار شینگن وجود ندارد. لازم به ذکر است که شما با ویزای شنگن امکان کار در اروپا را نخواهید داشت.

کنسولگری – برای درخواست ویزای کار اروپایی خود می توانید به نهاد نماینده کشوری که مایل به کار در آن هستید درخواست کار خود را ارائه کنید. نهادهایی که ویزای کار اروپا را ارائه می دهند می توانند یکی از موارد زیر باشند:

  • سفارت
  • کنسولگری
  • مرکز درخواست ویزا

فرم مشاوره رو پرکنید تا شرایطتون آنلاین بررسی بشه و با شما تماس گرفته بشه

امیدواریم اگر علاقه مند به فعالیت و یا ادامه زندگی در کشورهای خارجی هستید، شما هم بتوانید مانند بسیاری از افراد موفق که در خارج از کشور زندگی می کنند، بهترین موسسه مهاجرتی را برای دست یافتن به هدف خود پیدا کنید و آینده بهتری برای خود ایجاد کنید.

نظرات کاربران

guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کارشناس مهاجرت
کارشناس مهاجرت
پاسخ به  خانوم لشکری
2 سال قبل

سلام خیر نیازی به تمکن مالی نیست

خانوم لشکری
خانوم لشکری
2 سال قبل

سلام برای مهاجرت کاری به اروپا هم نیاز به تمکن مالی داریم؟

بخش سوالات کاربین

مقالات پیشنهادی