اسکیل ورکر کانادا

اسکیل ورکر کانادا

اسکیل ورکر که به عنوان کلاس مهارت کاری کانادا نیز شناخته می شود، یک برنامه اقامتی در این کشور است که به کارگران و کارمندان با مهارت بالا این امکان را می دهد که به کانادا سفر کرده و در این کشور اقامت داشته باشند. سالانه ده ها هزار نیروی کار با مهارت بالا مورد استقبال کارفرمایان کانادایی قرار می گیرند.متخصصان و کارگران ماهر از سراسر جهان با این برنامه اقامتی این امکان را خواهند داشت که اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. متقاضیان این برنامه همچنین می توانند همسر و فرزندان خود را نیز همراه خود داشته باشند و برای آنها نیز درخواست بدهند.

 

اگر شما قصد دارید که درباره اسکیل ورکر کانادا بیشتر بدانید ما در این مقاله با بررسی امتیاز بندی اسکیل ورکر کانادا، نمره آیلتس برای اسکیل ورکر کانادا و شرایط اسکیل ورکر کانادا این بحث را مورد بررسی قرار داده ایم.

فرم مشاوره رایگان

اکسپرس-اینتری-کانادا

سیستم اکسپرس اینتری چیست؟

اکسپرس اینتری سامانه ای است که موجب مدیریت متقاضیانی که قصد کار در کانادا را دارند می شود. از این سامانه اداره شهروندی کانادا (IRCC) می تواند از نامزدهای واجد شرایط برای دریافت اقامت دائم کانادا برای ثبت درخواست دعوت به عمل آورد.

 

نامزدها و متقاضیان اقامت کاری در کانادا با ایجاد یک پروفایل آنلاین در اکسپرس اینتری، “ابراز علاقه” رسمی خود را برای دریافت اقامت کانادا به صورت رسمی به دولت این کشور اعلام می کنند.

 

کانادا به متقاضیان واجد شرایط برای کار در کانادا که پروفایل خود را در سامانه اکسپرس اینتری ساخته باشند نمره ای را می دهد. نمره ای که به متقاضیان کار در کانادا داده می شود، بر اساس سیستم رتبه بندی جامع (CRS) می باشد و با توجه به اطلاعات شخصی است که متقاضی در هنگام ثبت نام ارائه داده است.

 

علاوه بر برنامه اسکیل ورکر کانادا، نامزدها برای ویزای کلاس تجربه کانادایی (CEC) و کلاس مهارت کاری تجاری (FSTC) کانادا مورد ارزیابی قرار می گیرند. تمام متقاضیانی که در اکسپرس انتری قرار گرفته اند سپس در یک لیست انتظار در کنار دیگر متقاضیان قرار می گیرند. سپس آندسته از متقاضیانی که نمره بالاتری را کسب کرده باشند از طرف کارفرمایان کانادایی برای درخواست کار در کانادا دعوت به عمل آورده می شود.

اسکیل ورکر کانادا چیست؟

اسکیل ورکر یکی از مهمترین برنامه های اقامتی در کشور کانادا است. این برنامه برای کارگران و کارمندان ماهر و با تجربه که قصد دارند در کانادا کار کنند در نظر گرفته شده.

با این برنامه، تمام کسانی که قصد دارند که به طور دائم در کانادا زندگی کنند به عنوان کاندید در نظر گرفته می شوند.

مهمترین سوالی که ممکن است شما از ما بپرسید این است که اسکیل ورکر چگونه کار می کند. برای آنکه بتوانید از طریق این برنامه اقامتی به کانادا سفر کنید باید دارای حداقل شرایط زیر باشید:

  • تجربه کاری ماهر
  • توانایی زبانی
  • تحصیلات

برای آنکه شما واجد شرایط این برنامه در نظر گرفته شوید و بتوانید به کانادا سفر کنید، باید تمام شرایط مورد نیاز زیر را برآورده کرده باشید

اسکیل-ورکر-کانادا

شرایط اسکیل ورکر کانادا

پس از آنکه شما تمام شرایط مورد نیاز مانند تجربه کاری، زبان و تحصیلات را داشته باشید حالا زمان آن رسیده است که شما تمام حداقل الزامات مورد نیاز را نیز برآورده کنید. دولت کانادا پس از داشتن این شرایط که در زیر اشاره شده است درخواست شما را بررسی خواهد کرد:

  • سن
  • تحصیلات
  • تجربه کاری
  • آیا پیشنهاد شغلی معتبری دارید یا خیر
  • مهارت زبان انگلیسی و/یا فرانسوی شما خوب است
  • سازگاری (تا چه حد توانایی سازگاری با فرهنگ کانادا را دارید)

 

بر اساس تمام این عوامل اداره اقامت کانادا به شما از 100 نمره ای خواهد داد که شما از آن طریق مورد ارزیابی صلاحیت برای برنامه مهارت کاری فدرال قرار خواهید گرفت. شما با توجه به عملکرد خود در هر یک از 6 عاملی که در بالا بیان شده امتیاز کسب می کنید. شما برای کار در کانادا از طریق اسکیل ورکر باید حداقل نمره قبولی 67 امتیاز را کسب کرده باشید.

 

کانادا از امتیازاتی که بر اساس فاکتور های ذکر شده کسب کرده باشید صلاحیت شما برای برنامه اسکیل ورکر را مورد ارزیابی قرار می دهد.

 

شما هنگامی که در مجموعه اکسپرس اینتری کانادا ثبت نام کرده باشید، از سیستم متفاوتی برای رتبه بندی نمایه استفاده می کنید. کارفرمایان دولتی و خصوصی نامزدهایی را که توانسته اند که بالاترین امتیاز را کسب کرده باشند را از میان تمام نامزد ها برای سفر به کانادا انتخاب کرده و از آنها دعوت می کنند تا برای اقامت دائم کانادا درخواست خود را ارائه دهند.

حداقل شرایط مورد نیاز اسکیل ورکر کانادا

دسته بندی ناک شغلی کانادا

اسکیل ورکر به این معنی است که شما باید مهارت لازم برای کار در 1 گروه از گروه های شغلی طبقه بندی شده مشاغل ملی (NOC) کانادا را که کار کرده اید داشته باشید (اگر در این رابطه اطلاعات ندارید، حتماً مقاله ناک شغلی کانادا چیست؟ را هم مطالعه کنید:

  • مشاغل مدیریتی (نوع مهارت 0)
  • مشاغل حرفه ای (سطح مهارت A)
  • مشاغل فنی و مشاغل با مهارت کاری (سطح مهارت B)

 

  • شما باید به اداره اقامت کانادا نشان دهید که در زمانی که در حین کار در شغل اصلی خود بوده اید، وظایف اعلام شده در بیانیه شرح شغلی خود را در NOC انجام داده اید.
  • تجربه مهارت کاری شما باید شامل موارد زیر باشد:
  • تجربه کاری شما باید در همان شغل NOC که قصد دارید که از آن برای درخواست خود برای کار در کانادا استفاده کنید،   باشد.
  • تجربه کاری شما در 10 سال گذشته باشد.
  • به کار شما پول یا حقوق در نظر گرفته شده باشد (دستمزد دریافت شده یا کمیسیون دریافت کرده اید – کار داوطلبانه یا  کارآموزی بدون دستمزد حساب نمی شود).
  • شما باید حداقل 1 سال کار مداوم یا در کل چیزی در حدود 1560 ساعت (30 ساعت در هفته) کار کرده باشید. – شما می توانید این میزان کار را به چند روش دیگر انجام داده باشید:
· کار تمام وقت در 1 شغل: 30 ساعت در هفته به مدت 12 ماه = 1 سال تمام وقت (1560 ساعت)
· مقدار مساوی در کار پاره وقت: به عنوان مثال 15 ساعت در هفته به مدت 24 ماه = 1 سال تمام وقت (1560 ساعت).
· برای برآوردن این شرایط شما این امکان را دارید که به تعداد زیادی مشاغل پاره وقت داشته باشید.
· کار تمام وقت در بیش از 1 شغل: 30 ساعت در هفته به مدت 12 ماه در بیش از 1 شغل = 1 سال تمام وقت (1560 ساعت).

سابقه کار پاره وقت اسکیل ورکر کانادا

تجربه کاری شما در مشاغل با مهارت باید شامل کارهایی باشد که به شما کارفرما دستمزد پرداخت می کرده و یا اینکه کمیسیون داده می شده است. دولت کانادا کار داوطلبانه یا کارآموزی بدون حقوق را به عنوان کار قبول ندارد.

برای آنکه شرایط کار پاره وقت را داشته باشید، این امکان را خواهید داشت که بیشتر یا کمتر از 15 ساعت در هفته کار کنید تا جایی که به 1560 ساعت کار در سال برسد. برای آنکه شما این امکان را داشته باشید که ساعات مورد نیاز برای درخواست کار در کانادا را برآورده کرده باشید، این امکان به شما داده خواهد شد که در زمانی که کار می کرده اید بیش از 1 شغل پاره وقت را داشته باشید.

دولت کانادا هیچ ساعتی را که شما بیش از 30 ساعت در هفته در کشور خود کار می کرده اید را، حساب نخواهد کرد.

سابقه کار دانشجویی اسکیل ورکر کانادا

تجربه کاری که شما در حین تحصیل نیز بدست آورده اید اگر حداقل الزامات مورد نیاز را داشته باشد واجد شرایط خواهد بود اگر:

 

·       سابقه کار دانشجویی شما با دستمزد یا کمیسیون بوده باشد

·       کار دانشجویی شما متداوم بود و وقفه ای در آن وجود نداشته باشد.

·       تمام الزامات دیگر برای برنامه مهارت کاری را برآورده کرده باشید.

زبان مورد نیاز برای اسکیل ورکر کانادا

شما باید برای آنکه واجد شرایط اسکیل ورکر باشید، مهارت خوبی باید در زبان انگلیسی نیز داشته و نمره خوبی با شرکت در آزمون های زبان انگلیسی یا فرانسوی که مورد تایید اداره شهروندی کانادا باشد را کسب کرده باشید. نمرات شما در چهار مهارت زیر مورد ارزیابی قرار می گیرد:

 

·       نوشتاری

·       خواندن

·       شنیداری

·       مکالمه

شما باید حداقل نمره 7 در هر 4 توانایی معیار زبان کانادایی را کسب کرده باشید. نتایج آزمون شما باید بلافاصله در نمایه اکسپرس اینتری شما وارد شده باشد. تمام آزمونهای زبان انگلیسی و فرانسوی شما تنها 2 سال پس از تاریخ اعلام نتیجه آزمون معتبر می باشد. نتایج آزمون شما باید در روزی که برای اقامت دائم کانادا درخواست میدهید مورد اعتبار واقع شده باشند.

زبان-مورد-نیاز-اسکیل-ورکر-کانادا

مدرک تحصیلی برای اسکیل ورکر کانادا

حداقل شرایط برای اسکیل ورکر کانادا

شما برای آنکه از طریق اسکیل ورکر به این کشور سفر کنید باید نشان دهید که از لحاظ تحصیلی صلاحیت لازم برای کار در این کشور را دارید. یکی از بیشترین امتیازاتی را که دریافت خواهید کرد تحصیل پیشین شما در کشور کانادا است. اگر در کانادا تحصیل کرده اید، باید مدرک دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا بالاتر را ارائه دهید.

 

اگر هم تحصیلات شما در ایران یا کشوری خارج از کانادا انجام شده است شما باید این موارد را هنگام ارائه مدارک خود رعایت کنید:

 

·       اعتبارنامه تکمیل شده از مدارک تحصیلی خود داشته باشید.

·       مدارک تحصیلی شما مورد ارزیابی ECA قرار گرفته باشند.

اثبات تمکن مالی برای اسکیل ورکر کانادا

برای سفر به کانادا از طریق اسکیل ورکر شما باید وجوه لازم برای کار در کانادا را داشته باشید. شما از این طریق باید نشان دهید که پول کافی برای خود و خانوادتان برای مدت زمان اقامت در این کشور را دارید، مگر اینکه:

 

· در حال حاضر این امکان را دارید که به طور قانونی در کانادا کار کنید.

· دارای یک پیشنهاد کاری و یا جاب آفر معتبر از یک کارفرمای کانادایی باشید که در لیست مشاغل اسکیل ورکر کانادا است.

مزایا و معایب اسکیل ورکر کانادا

مزایای اسکیل ورکر کانادا

برنامه اسکیل ورکر برای متقاضیان کار در کانادا که دارای مهارت کاری هستند دو مزیت متمایز و بسیار خوبی نسبت به دیگر برنامه های کانادا به همراه دارد.

از مهمترین مزایای اسکیل ورکر کانادا:

·  داوطلبان سفر به کانادا با برنامه اقامتی اسکیل ورکر برای آنکه واجد شرایط باشند نیازی به داشتن پیشنهاد کاری و یا جاب آفر نخواهند داشت. حداقل شرایط لازم برای سفر از این برنامه اقامتی تنها داشتن تجربه کار، مهارت زبان و مدرک تحصیلی است که در داخل یا خارج از کانادا کسب شده باشد. بنابراین برای کسانی که این سه شرط را داشته باشند اسکیل ورکر کانادا گزینه ای عالی است.

·       نامزدهای کار در کانادا با برنامه اسکیل ورکر کانادا بیشترین درصد دریافت دعوت نامه را برای ارائه درخواست دریافت می کنند. در سال گذشته نیمی از ویزای کار کانادا از طریق این برنامه برای متقاضیان کار در کانادا صادر شده است.

معایب اسکیل ورکر کانادا

در کنار دو مورد از مزایای کار در کانادا با برنامه اسکیل ورکر کانادا ما در این جا به دو مورد از معایب اسکیل ورکر کانادا نیز اشاره داشته ایم.

  • حتی اگر واجد شرایط درخواست به کار در کانادا تحت برنامه اسکیل ورکر کانادا باشید، هیچ تضمینی وجود ندارد که شما دعوت نامه ای را برای کار در کانادا دریافت کنید.
  • تحت برنامه اسکیل ورکر کانادا اگر امتیاز CRS شما کمتر از حد مورد نیاز برای درخواست کار در کانادا باشد، شما قادر نخواهید بود که متقاضی کار تحت این برنامه باشید.

توضیحات کامل درباره جاب آفر کانادا را در این مقاله می توانید مطالعه کنید.

محاسبه امتیاز اسکیل ورکر کانادا

به منظور آنکه واجد شرایط کار در کانادا با برنامه اسکیل ورکر باشید باید حداقل 67 امتیاز از 100 امتیاز مورد نیاز را کسب کرده باشید.

 

لازم است که توجه داشته باشید که اسکیل ورکر یک سیستم امتیازی بندی کاملاً جدا از سیستم رتبه بندی جامع (CRS) دارد که برای سامانه اکسپرس اینتری کانادا عموما استفاده می شود.

 

شش عامل در امتیاز بندی متقاضیان کار در کانادا با برنامه اسکیل ورکر دخیل می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر ما عوامل تاثیر گذار در امتیاز این شش عامل را آورده ایم.

 

·       مهارت زبان: حداکثر 28 امتیاز

·       تحصیلات دانشگاهی: حداکثر 25 امتیاز

·       سابقه کار: حداکثر 15 امتیاز

·       سن: حداکثر 12 امتیاز

·       اشتغال: تا 10 امتیاز

·       سازگاری با فرهنگ کانادایی: تا 10 امتیاز

امتیاز-بندی-اسکیل-ورکر-کانادا

نمره آیلتس و زبان برای اسکیل ورکر کانادا

نمره زبانی که شما دریافت می کنید تاثیر بسیار خوبی در میزان نمره شما برای سفر با مهارت کاری به کانادا خواهد شد. نحوه امتیاز دهی به زبان شما به صورت زیر می باشد.

توانایی در زبان اول

امتیاز اسکیل ورکر

معادل CLB

معادل آیلتس

سطح توانایی

نوع توانایی

4

7

6.0

Intermediate

مکالمه/ شنیداری/ روخوانی/ نوشتاری

5

8

6.5 / 7.5 / 6.5 / 6.5

High intermediate

مکالمه/ شنیداری/ روخوانی/ نوشتاری

6

9

7.0 / 8.0 / 7.0 / 7.0

Advanced

مکالمه/ شنیداری/ روخوانی/ نوشتاری

 

توانایی در زبان دوم

امتیاز اسکیل ورکر

معادل CLB

معادل آیلتس

سطح توانایی

نوع توانایی

در مجموع 4 امتیاز

5

5.0 / 5.0 / 4.0 / 5.0

Initial intermediate

مکالمه/ شنیداری/ روخوانی/ نوشتاری

 

توانایی زبان همسر / شریک عادی (فقط زبان اول)

امتیاز اسکیل ورکر

معادل CLB

معادل آیلتس

سطح توانایی

نوع توانایی

در مجموع 5 امتیاز

4

4.0 / 4.5 / 3.5 / 4.0

Fluent basic

مکالمه/ شنیداری/ روخوانی/ نوشتاری

IELTS-for-Canada

نمره مدرک تحصیلی برای اسکیل ورکر کانادا

امتیاز متقاضیان اسکیل ورکر برای سطح تحصیلات بر اساس موارد زیر ارزیابی می شود:

امتیاز

سطح تحصیلات

25

مدرک سطح مقطع دکتری

23

مدرک سطح مقطع کارشناسی ارشد یا مدرک حرفه ای

22

دو یا چند اعتبارنامه پس از دیپلم، که یکی از آنها مدت سه سال یا بیشتر بود

21

مدرک سطح مقطع کارشناسی

19

دو سال اعتبار پس از مدرک دیپلم

15

اعتبار یکساله پس از مدرک دیپلم

امتیاز تجربه کاری اسکیل ورکر کانادا

امتیاز متقاضیان کار در کانادا بر اساس تجربه کاری بر اساس موارد زیر مورد بررسی قرار می گیرد.

امتیاز

تجربه کاری

9

1 سال (حداقل مورد نیاز تحت برنامه) سابقه کاری

11

2 الی 3 سال سابقه کاری

13

4 الی 5  سال سابقه کاری

15

6  سال یا بیشتر سابقه کاری

تجربه کاری کانادا

ما در مطلب مهاجرت کاری به کانادا اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری آماده‌ کرده‌ایم. آن را هم از دست ندهید.

امتیاز سن برای اسکیل ورکر کانادا

امتیاز کارگران ماهر فدرال برای سن بر اساس موارد زیر مورد بررسی قرار می گیرد:

امتیاز

سن

12

 18 تا 35 (شامل)

11

36

10

37

9

38

8

39

7

40

6

41

5

42

4

43

3

44

2

45

1

46

0

47 به بالا

امتیاز اسکیل ورکر کانادا برای داشتن پیشنهاد کاری

داشتن “پیشنهاد کاری” برای اسکیل ورکر اجباری نیست اما یکی از مهمترین عواملی است که موجب دریافت امتیاز در این سامانه می شود داشتن پیشنهاد کاری از یک کارفرما در کانادا می باشد.

 

داشتن پیشنهاد کاری می تواند در این سامانه اقامتی کانادا منجر به دریافت 10 امتیاز شود. این زمانی است که یک متقاضی مهارت کاری کانادا واجد شرایط اشتغال تمام وقت در کانادا در یکی از زمینه های زیر باشد:

 

  • مجوز کار هنگام درخواست اسکیل ورکر کانادا باید معتبر باشد.
  • یک کارفرمای کانادایی یک پیشنهاد کار تمام وقت به متقاضی در یک حرفه مهارت کاری NOC کانادا را ارائه کرده باشد.
پیشنهاد-شغلی-کانادا

امتیاز سازگاری برنامه اسکیل ورکر کانادا

متقاضیان کار در کانادا با برنامه اسکیل ورکر ممکن است که حداکثر بتوانند 10 امتیاز دیگر را تحت ضریب سازگاری کسب کنند. این شاخص توانایی افراد و خانواده متقاضیان را برای استقرار و اقامت در کانادا از نظر اقتصادی و اجتماعی مورد ارزیابی قرار دهد.

 

اگرچه در جدول زیر روشهای مختلفی در مورد امتیازدهی شاخص سازگاری در باره یک متقاضی را نشان می دهد.

عامل سازگاری

امتیاز

کار در کانادا در یک شغل مهارت کاری NOC (یک سال یا بیشتر)

10

سابقه تحصیل پیشین در کانادا

5

داشتن پیشنهاد کاری پیشین در کانادا

5

داشتن بستگان در کانادا

5

سابقه کار همسر و یا شریک زندگی در کانادا

5

سابقه تحصیل همسر یا شریک زندگی در کانادا

5

توانایی و مهارت زبان همسر یا شریک زندگی در کانادا

5

لازم به ذکر است که بستگان باید حداقل 18 سال سن داشته باشند تا بتوانند به عنوان بستگان شما، 5 امتیاز لازم را کسب کنند. خویشاوندان شما که می توانند موجب افزایش امتیاز شما شوند شامل والدین، ​​پدربزرگ و مادربزرگ، فرزند، نوه، خواهر یا برادر، عمه، عمو، خواهرزاده یا برادرزاده شما می باشند. لازم است که بستگان شما شهروندی کانادا یا اقامت دائم این کشور را داشته باشند.

امتیاز سازگاری کانادا

نتیجه گیری

کانادا یکی از بهترین کشور های جهان از لحاظ اقتصادی و اجتماعی بوده و با داشتن نرخ اشتغال بالا و تورم بسیار کم، به عنوان یکی از مهمترین مقاصد کاری در جهان معرفی شده است. یکی از آسانترین روش های سفر به کانادا از طریق سامانه اکسپرس انتری است. شما از طریق این سامانه بر اساس شرایطی که خواهید داشت امتیاز لازم را دریافت می کنید. پس از آنکه ثبت نام شما انجام شد سپس شما در لیست انتظار قرار می گیرد. پس از آن متقاضیانی که بیشترین امتیاز را داشته باشند، از طریق برنامه اسکیل ورکر به واسطه کارفرمایان کانادایی برای درخواست کار در این کشور دعوت به عمل آورده می شوند. با داشتن شرایط مورد نیاز مانند، سن، تحصیلات، مهارت زبان، سابقه کار و مهارت کاری شما می توانید در کمترین زمان ممکن به کانادا سفر کنید.

اگر می‌خواهید، همه‌چیز را در مورد بهترین شغل‌ها در کانادا در مقاله‌ای تازه و کامل بخوانید، روی لینک زیر کلیک کنید:

بهترین شغل‌ها در کانادا

سوالات متداول

80 درصد از برنامه های اسکیل ورکر کانادا در مدت شش ماه یا کمتر مورد بررسی قرار می گیرند.

شما به عنوان یک اسکیل ورکر این امکان را خواهید داشت که با سامانه اکسپرس اینتری، برنامه مهاجرتی کبک و برنامه نامزدی استانی (PNP) به کانادا سفر کنید.

کسانی که با مهارت کاری و اسکیل ورکر قصد کار در کانادا را دارند باید برای ورود به این کشور از محدودیت های رفت و آمد آزاد باشند. اسکیل ورکر ها باید 14 روز قرنطینه شده و حداکثر سه روز را در هتلی که از سوی دولت تایید شده است، زندگی کنند و منتظر نتایج آزمایش اجباری خود باشند.

یک کارمند اسکیل ورکر شخصی است که حداقل دارای مدرک تحصیلی دیپلم باشد، سابقه کار داشته و حداقل به یکی از زبانهای رسمی کانادا (انگلیسی یا فرانسوی) مسلط باشد. یک اسکیل ورکر در کانادا بر اساس سیستم امتیاز دهی ارزیابی می گردد.

فرم مشاوره زیر رو پُر کنید تا شرایطتون آنلاین بررسی بشه و با شما تماس گرفته بشه 

نظرات کاربران

guest
8 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شقایق میرخانی
شقایق میرخانی
پاسخ به  مبینا
23 روز قبل

سلام مبینا عزیز وقتتون بخیر
بله میشه گفت اگر همسرتون هم مدرک زبان داشته باشه تا 5 امتیاز شانس شمارو بالا میبره.

شقایق میرخانی
شقایق میرخانی
پاسخ به  مجتبی
23 روز قبل

سلام مجتبی عزیز وقتتون بخیر
در حالت کلی برای اسکیل ورکر کانادا بهتره که سنتون از 18 تا 35 سال باشه تا امتیاز بهتری دریافت کنید اما نهایتا تا 40 سال هم تحت شرایطی مورد قبول هست.

مبینا
مبینا
25 روز قبل

سلام اگر همسرم هم مدرک زبان داشته باشه شانس اسکیل ورکر رو بالا میبره؟

مجتبی
مجتبی
25 روز قبل

سلام روتون بخیر
محدودیت سنی اسکیل ورکر کانادا تا چند سال هستش؟

کارشناس مهاجرت
کارشناس مهاجرت
پاسخ به  parisa
1 سال قبل

با توجه به مشتاق بودن به جذب نیروی جوان هرچه سن بالاتر بره ریسک ریجکت هم بالا میره. ولی سابقه کاریتون و تخصصتون مهمترین چیز هست و میتونه سن رو تا حدی پوشش بده

parisa
parisa
1 سال قبل

سلام . شرایط سنی تا چه حد مهمه برای اسکیل ورکر کانادا؟

کارشناس مهاجرت
کارشناس مهاجرت
پاسخ به  آقای حسام
2 سال قبل

سلام بله چون زبان رسمی کانادا هم فرانسه و هم انگلیسی هست

آقای حسام
آقای حسام
2 سال قبل

سلام تسلط به هردو زبان فرانسوی و انگلیسی شانسمون برای اسکیل ورکر کانادا رو بالا میبره؟

بخش سوالات کاربین

مقالات پیشنهادی