بهترین شغل ها در استراليا

بهترین شغل ها در استراليا

استرالیا با داشتن اقتصادی بسیار قوی یکی از محبوب ترین کشورهای جهان برای مهاجرت کاری می باشد. این که چرا مهاجران، استرالیا را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می کنند، تشخیص آن آسان است. استرالیا یکی از قوی ترین بازارهای کار در جهان را در اختیار دارد. این کشور یکی از پیشرفته‌ترین کشور های جهان بوده و سرانه تولید ناخالص داخلی و شاخص های اقتصادی آن بسیار مطلوب می باشد و مردم این کشور در رفاه هستند. تمام این عوامل به مردم استرالیا این امکان را داده است که از داشتن یک سبک زندگی جذاب و یا آرامش لذت ببرند.اگر شما نیز قصد دارید که به استرالیا مهاجرت کنید اما نمی دانید که چه شغلی برای شما مناسب است، این مقاله را برای شما تهیه کرده ایم.

 

 ما در این مقاله به سوالات شما در مورد پردرآمدترین شغل ها در استرالیا، حقوق کار در استرالیا و نحوه پیدا کردن کار در استرالیا پاسخ خواهیم داد. پس اگر می خواهید بدانید که بهترین شغل ها در استراليا کدامند این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

فرم مشاوره رایگان

آنچه خواهید خواند:

بهترین-مشاغل-استرالیا

حقوق کار در استرالیا

همانقدر که شما در استرالیا سخت کار کنید و به کار خود در همان بخشی که فعالیت می کنید ادامه می دهید و تجربه کسب نمایید، مطمئناً ارتقاء پیدا کرده و حقوق بیشتری را نیز دریافت خواهید کرد. بنابراین اگر شما فردی هستید که مایل به یادگیری و رشد باشید قطعا در استرالیا درآمد خوبی نیز خواهید داشت.

 

وضعیت اشتغال و درآمد در استرالیا و حقوق رویایی خود را با تحصیل و تجربه می توانید دریافت کنید. به صورت میانگین کسانی که در استرالیا کار می کنند می توانند 60،000 دلار در سال درآمد داشته باشند.

پیدا کردن کار در استرالیا

اگر می خواهید در استرالیا کار مورد نظر خود را پیدا کنید تنها راه شما سرچ کردن است.

 

کاری که باید انجام دهید استفاده هوشمندانه از موتور های جستجو مانند گوگل می باشد و تنها کافی است که شغل مورد نظر خود را در آنها مورد جستجو قرار دهید. شاید ساده به نظر بیاید، اما باور کنید همه چیز تنها از همین جا شروع می شود. فاصله شما با کار مورد نظرتان در استرالیا تنها یک کلیک جستجو است.

 

با این حال، اگر نمی خواهید وقت خود را برای جستجو تلف کنید یا در تحقیق مهارت ندارید، می توانید از موسسات کاریابی بین المللی که در ایران با مجوز وزارت کار فعالیت دارند برای داشتن آفر کاری خود در استرالیا استفاده نمایید.

 

شما می توانید از موسسات کاریابی برای کاریابی در استرالیا با داشتن نماینده و وکیل قانونی در استرالیا که بهترین شغل را برای شما که با شرایطتان نیز مناسب بوده و از حقوق بالایی نیز برخوردار است استفاده نمایید.

شغل-در-استرالیا

پردرآمدترین مشاغل در استرالیا

اکثر مشاغل در استرالیا نسبت به میانگین جهانی از درآمد بسیار خوبی بهره مند هستند و تمام نیروی کار در این کشور از حق و حقوق خوبی برخوردار می باشند. با این حال، برخی از مشاغل در استرالیا از درآمد بیشتری در مقایسه با دیگر مشاغل برخوردار شده اند.


اما اگر بخواهیم نام ببریم به طور کلی در استرالیا پزشکان، مدیران مالی و مهندسین پردرآمدترین افراد جامعه استرالیا را تشکیل داده اند. پست های مدیریتی و اجرایی نیز در استرالیا از حقوق بسیار بالایی بهره مند هستند.

بهترین-شغل-ها-در-استرالیا

پیشنهاد میکنیم مقاله جاب آفر استرالیا رو مطالعه کنید.

معرفی مشاغل پر درامد استرالیا

تکنسین ساختمان در استرالیا

در استرالیا یکی از گروه هایی که از درآمد بسیار خوبی بهره مند هستند، تکنسین های ساختمان می باشند که در سال چیزی بین 50 تا 90 هزار دلار استرالیا درآمد دارند. تکنسین ساختمان یکی از بهترین شغل های این کشور است. کسانی که در این شغل فعالیت می کنند باید در زمینه های مواد، مهندسی، تعمیر و نگهداری ساختمان دانش و تجربه کافی را داشته باشند.

معمولاً وظیفه تکنسین های ساختمان در استرالیا این است که با معماران، مهندسان و نقشه برداران در فعالیت های ساختمانی همکاری کرده و کمک فنی کنند.

مدیریت پروژه در استرالیا

یکی دیگر از بهترین مشاغل در استرالیا مدیریت پروژه است. مدیران ساخت و ساز و یا مدیران پروژه در استرالیا از مهمترین افرادی هستند که در یک سایت ساختمانی به ایفای نقش می پردازند. این مدیران باید همه چیز را در یک پروژه بدانند و همه افراد را در سایت ساخت ساختمان بشناسند.

مدیران ساختمان از بررسی نقشه های معماری گرفته تا رعایت قوانین ساختمانی و اجرای خوب و با کیفیت پروژه باید اطمینان حاصل کنند. یکی از پرچالش ترین مشاغل در استرالیا همین شغل است. اما بدون شک مدیریت پروژه را می توان یکی از 10 شغل برتر استرالیا نامید. مدیران پروژه در استرالیا سالانه چیزی بین 100 تا 200 هزار دلار استرالیا درآمد دارند.

متخصص بیهوشی در استرالیا

یکی دیگر از پردرآمدترین و بهترین شغل ها در استرالیا که در جهان نیز از محبوبیت و درآمد بالایی برخوردار است متخصص بیهوشی می باشد. در هر سال متخصصان بیهوشی در استرالیا دستمزدی بالغ بر 100 تا 360 هزار دلار استرالیا دارند.

 

با این حال، این امکان وجود دارد که کسانی که از تجربه بیشتری برخوردار باشند درآمد بالاتری از آنچه که گفته شده نیز کسب کنند.

حتی در خود حرفه پزشکی، متخصصان بیهوشی و جراحان در سراسر جهان چیزی در حدود دو برابر بیشتر از دیگر تخصص ها درآمد کسب می کنند.

دندانپزشکی در استرالیا

دندانپزشکان یکی از بهترین و پردرآمدترین مشاغل را در استرالیا در اختیار دارند. مهمترین بخش درآمد آنها نیز کاشت دندان در این کشور می باشد. بخش قابل توجهی از بیماران دندان در استرالیا برای عمل ایمپلنت به دندانپزشکی مراجعه می کنند.

بسیاری از افراد دیگر نیز به دنبال جرم گیری و همچنین سفید کردن دندان هایشان به مطب های دندانپزشکی می روند. این فرایند در استرالیا با دستمزد های بالا همراه است و از این رو دندانپزشکان یکی از پردرآمدترین مشاغل را در استرالیا در اختیار دارند. یک دندانپزشک در استرالیا بین 70 تا 300 هزار دلار استرالیا در سال درآمد دارد.

تکنسین معدن در استرالیا

با وجود آنکه به صورت ناگهانی صنعت معدن در استرالیا متوقف شده است، اما همچنان بخش معدن و منابع یکی از بهترین و پردرآمدترین مشاغل را در استرالیا تشکیل می دهند. شما برای کار در این صنعت نیازی به مدرک دانشگاهی خاصی ندارید و تنها تجربه برای استخدام کفایت می کند.

شما برای کار در صنعت معدن باید حتما از نظر جسمی قوی باشید. باید قادر به تحمل محیط سخت بوده و مهارت کافی برای کار با تجهیزات مکانیکی را در معدن داشته باشید. تکنسین های معدن در استرالیا بین 65 تا 135 هزار دلار استرالیا در سال درآمد کسب می کنند.

خدمات بانکی و مالی در استرالیا

از دیگر مشاغل برتر در استرالیا که با درآمد بسیار خوبی نیز همراه است کار در بخش بانکداری و خدمات مالی می باشد. موقعیت های شغلی موجود در این زمینه کاری خدمات به مشتری، کار در بخش فروش، بانکداری و مشاوره مالی است. 

کسانی که در بخش بانکی در استرالیا فعالیت دارند در سال چیزی بین 45 تا 120 هزار دلار استرالیا در سال می توانند درآمد کسب کنند.

جراحی در استرالیا

جراحان در استرالیا یکی بهترین مشاغل را در اختیار دارند و از احترام بالایی نیز برخوردار هستند. جراحان، شفابخشان زندگی در پزشکی نامیده شده و نقش اصلی آنها بهبود بیمار از طریق عمل جراحی می باشد.

جراحان بیماری ها را درمان می کنند و نقش بسیار مهمی در افزایش طول عمر یک جامعه را بر عهده دارند. در این روند، زندگی مردم به دستان این افراد سپرده می شود. به همین دلیل جراحان در استرالیا یکی از پردرآمدترین گروه های شغلی را تشکیل داده اند. جراحان در این کشور بین 210 تا 380 هزار دلار استرالیا در سال درآمد دارند.

مدیریت در استرالیا

بدیهی است که جایی که پول هنگفتی در آن وجود دارد، مدیری نیز پشت آن قرار گرفته. یکی از بهترین شغل ها در استرالیا مدریت است. هرچه شما بهترین بشوید و بالاتر بروید، شرکت شما نیز بهتر می شود و بالاتر می رود. مدیران شرکت ها در استرالیا از حقوق بالایی برخوردار هستند و هر چه شما پشت کار داشته باشید نیز حقوق بیشتری دریافت می کنید.

در استرالیا ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا شما به سمت مدیریت یک شرکت برسید.

مهارت های مدیریتی در استرالیا معمولا در موسسه های آموزشی کسب نمی شود بلکه لازم است که شما خود به صورت عملی آنها را کسب کنید.

بنابراین اگر تجربه خوبی در این صنعت دارید، برای کار در این شغل در استرالیا درخواست بدهید، مطمئناً درآمد خوبی نیز خواهید داشت. مدیران در استرالیا بین 100 تا 500 هزار دلار استرالیا در سال درآمد دارند. اما اگر شما یک مدیر توانا در یک شرکت با سود بالا باشید به درآمد میلیون دلار در سال نیز خواهید رسید.

متخصص حقوقی در استرالیا

قضات و دادستان ها در لیست بهترین مشاغل استرالیا قرار دارند و این افراد از درآمدها خوبی نیز بهره مند هستند.

حقوقدانان در جامعه استرالیا از جایگاه معتبری برخوردار بوده و مزایای بیشماری را در اختیار دارند. قضات پس از شنیدن اتهامات جنایی به اظهارات مربوط خود را ارائه می کنند.

دادستان ها نیز وظیفه حفاظت از افراد بی گناه را بر عهده دارند. این افراد بر خلاف انتظار در استرالیا از حقوق خوبی نیز برخوردار بوده و چیزی بالغ بر 300 هزار دلار استرالیا در سال درآمد کسب می کنند.

روانپزشک در استرالیا

از دیگر مشاغل خوب در استرالیا می توان به روانپزشکی اشاره کرد. روانپزشکان در استرالیا بیمارانی را که دارای بیماری های روانی و اختلالات رفتاری هستند را درمان می کنند. روانپزشکان افرادی هستند که موجب می شوند مردم به زندگی عادی و سالم خود بازگردند.

در همین راستان از آنجا که جامعه استرالیا را یک جامعه باسواد تشکیل داده، معمولا مردم این کشور برای درمان مشکلات زندگی خود به روانپزشکان مراجعه می کنند. این موجب شده است که آنها از درآمد بالایی نیز برخوردار باشند. روانپزشکان در استرالیا بین 50 تا 250 هزار دلار استرالیا در سال درآمد دارند.

متخصص پوست در استرالیا

همانطور که تا کنون متوجه شده اید، در استرالیا جراحان و متخصصان بیهوشی از درآمد بسیار خوبی برخوردار هستند و از این رو پول زیادی نیز کسب می کنند.

اما سایر تخصص های پزشکی نیز در همان حدود درآمد دارند. متخصصان پوست نیز یکی از آنها هستند.

در سال های اخیر، مردم بیشتر و بیشتر به ظاهر خود اهمیت می َدهند و به همین دلیل تقاضا برای گرفتن وقت از متخصصان پوست افزایش یافته است. این امر موجب شده که متخصصان پوست یکی از پردرآمدترین مشاغل را در استرالیا در اختیار داشته باشند.

یک متخصص پوست در استرالیا چیزی در حدود 200 تا 380 هزار دلار استرالیا به طور میانگین در سال درآمد دارد. اما دریافت مدرک پزشکی سختی های خاص خود را دارد. شما باید در امتحان پزشکی موفق بشوید و چندین سال به مطالعه و تحقیق بپردازید تا بتوانید تبدیل به یک متخصص پوست شوید.

متخصص داخلی در استرالیا

یکی دیگر از بهترین شغل ها در استرالیا مربوط می شود به متخصصان داخلی. آنها سالانه 250 تا 300 هزار دلار استرالیا درآمد دارند. وظیفه آنها درمان افراد مبتلا به اختلال مزمن در حفظ سلامتشان می باشد.

اما برای اینکه در این شغل نیز فعالیت کنید لازم است که اساساً سال ها برای این تخصص خود را آماده کرده باشید تا بتوانید مراقبت کاملی از افراد مبتلا به بیماریهای مزمن ارائه دهید.

در کنار این عوامل شما باید تجربه لازم را کسب کنید تا بتوانید به عنوان یک متخصص طب داخلی در استرالیا فعالیت داشته باشید.

مشاور مالی در استرالیا

هر شرکت در استرالیا برای آنکه فعالیت های تجاری و سازمانی خود را انجام دهد به مشاوران مالی نیاز دارد. تقاضا برای مشاوران مالی در سالهای اخیر به طور پیوسته در استرالیا افزایش داشته است.

از آنجا که مسائل مالی در استرالیا قانونی هستند، کمی پیچیده به نظر می آیند و فقط یک متخصص امور مالی می تواند این موانع را از جلوی پیشروی شرکت بردارد.

کاری که مشاوران و متخصصان مالی انجام می دهند برداشتن همین موانع از جلوی پای شرکت ها است. مشاوران مالی در مسائل مالی شرکت رسیدگی کرده و در مورد مسائل حساس به کارفرمایان استرالیایی راهنمایی های قانونی را ارائه می دهند.

برای آنکه شما این شغل را در استرالیا بدست آورید به مدرک مالی و مدیریتی نیاز دارید. همچنین شما باید چند سال نیز تجربه کسب کرده باشید. درآمد مشاوران مالی در استرالیا چیزی در حدود سالانه 230-250 هزار دلار استرالیا می باشد.

خلبان در استرالیا

یکی از بهترین شغل هایی که شما می توانید در استرالیا داشته باشید، شغل خلبانی است. اما شما برای آنکه یک خلبان آموزش دیده باشید باید در برنامه های آموزشی و کارآموزی که ممکن است سخت باشد شرکت کنید. شما در هر پرواز مسئول جان صدها مسافر خواهید بود.

با این حال، میانگین حقوق خلبان در استرالیا چیزی در حدود 150 تا 200 هزار دلار استرالیا در سال است. بنابراین اگر شما از ارتفاع ترسی را ندارید و پرواز را دوست دارید شک نداشته باشید که این شغل رویایی شما در استرالیا می باشد.

استاد دانشگاه در استرالیا

در استرالیا تبدیل شدن به یک استاد دانشگاه اغلب آسان نیست. شما برای آنکه در استرالیا، استاد شوید باید مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری در رشته و موضوع خود کسب کرده باشید. شما باید تجربه و تسلط کامل بر موضوع مورد تدریس خود را نیز داشته باشید. باید بتوانید در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد، توانایی تدریس در کالج را نیز نشان دهید.

حقوق استادان در استرالیا به دلیل آنکه به تحصیلات در این کشور به طور جدی اهمیت داده می شود اغلی بالا است. میانگین حقوق یک استاد دانشگاه در استرالیا بسته به تجربه و صلاحیت علمی میتواند 150-200 هزار دلار استرالیا در سال و بلکه بیشتر نیز باشد.

مدیر بازاریابی در استرالیا

همه چیز تجارت در بازاریابی خلاصه می شود. شرکت های استرالیا از اهمیت بازاریابی کاملا آگاه هستند و می دانند که اگر بخواهند در بازار استرالیا و یا بین المللی موفق باشند، باید از مدیران بازاریابی استفاده کنند.

عدم بازاریابی به معنای قرار نگرفتن در معرض دید عموم جامعه است و متعاقبا درآمد های شرکت نیز کاهش می یابد.

در استرالیا شاغلان این بخش، بازاریابی مشاغل را رهبری می کنند و روشهای جدید و خلاقانه ای را برای ارتقاء تجارت و سود مالی به مدیران شرکت ارائه می دهند. مدیران بازاریابی در استرالیا چیزی بین 150 تا 180 هزار دلار استرالیا در سال درَآمد دارند.

طراح سیستم های فناوری اطلاعات در استرالیا

وقتی صحبت از بهترین شغل ها در استرالیا می شود نمی توان فناوری اطلاعات را نادیده گرفت. به غیر از مزایای بسیاری که کارمندان این حرفه دارند، آنها از حقوق بالایی نیز برخوردار هستند.

فناوری اطلاعات بی شک آینده جهان ما است و در سالهای آینده انتظار می رود تقاضا برای متخصصان فناوری اطلاعات بیش از چیزی باشد که اکنون است. طراح فناوری اطلاعات، برای شرکتها و سازمانهای بزرگ شبکه های فناوری اطلاعات را طراحی می کند و در حفظ و نگهداری آنها مشارکت می ورزد.

برای آنکه این شغل را در استرالیا بدست آورید باید مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در زمینه فناوری اطلاعات داشته باشید و بدیهی است که تجربه مرتبط، مزیت اصلی در داشتن این شغل است.

این شغل در استرالیا به عنوان یکی از مشاغل فنی به حساب می آید و کسانی که قصد استخدام شدن در این حرفه را دارند باید تحصیلات رسمی را سپری کرده باشند.

تعجبی ندارد که چرا طراحان سیستم IT به استرالیا مهاجرت می کنند. آنها به طور میانگین سالانه چیزی در حدود 140 هزار دلار استرالیا درآمد دارند.

پیشنهاد مقاله: بازار کار IT در استرالیا

مدیر شرکت مهندسی در استرالیا

مطمئناً مهندسان از افرادی هستند که از حقوق خوبی در استرالیا بهره مند می باشند. مدیران مهندسی در بالای جدول لیست مشاغل پردرآمد استرالیا قرار دارند. مدیران مهندس سالانه به طور میانگین حدود 132 هزار دلار استرالیا درآمد کسب می کنند.

مدیران مهندسی در استرالیا کسانی هستند که بر کار مهندسان نظارت می کنند. شما برای آنکه برای این شغل در استرالیا درخواست خود را ارائه دهید باید فردی با تجربه بوده باشید. برای دستیابی به این شغل در استرالیا باید مدرک مهندسی و مدرک زبان انگلیسی را ارائه کنید.

مدیر تحلیلگر در استرالیا

یکی از بهترین مشاغل در استرالیا مدیریت تحلیلی می باشد. شما برای آنکه به یک مدیر تحلیلگر تبدیل شوید باید مدرک کارشناسی در زمینه علوم کامپیوتر یا مدیریت داده ها یا مدیریت کسب و کار را از یک دانشگاه معتبر کسب کرده باشید.

هرچند برای آنکه درآمد خوبی داشته باشید کارشناسی ارشد می تواند برای کار در این زمینه مناسب تر باشد. مدیر تحلیلگر در استرالیا سالانه 110-120 هزار دلار استرالیا می تواند درآمد کسب کند.

این شغل به این علت پردرآمد است، که مدیران تحلیلگر همیشه در محل کار خود باید با مسائل فوق العاده فنی سروکار داشته باشند. مدیران تحلیلگر وظیفه دارند که مسائل تحلیلی را بین بخشهای مختلف یک سازمان هماهنگ کنند.

به علاوه مدیران تحلیلگر استراتژی هایی را پس از جمع آوری، ترتیب و تجزیه و تحلیل داده ها از تحقیقات خود طراحی می کنند. مدیران تحلیلگر حتی در پیاده سازی نتیجه تحقیقات خود برای بهبود عملکرد شرکت مشارکت می کنند.

مدیر مدرسه در استرالیا

یکی از بهترین شغل های استرالیا مدیریت مدرسه است. ممکن است فکر کنید که این شغل نمی تواند پول زیادی برای شما به همراه بیاورد و کاری است که به مهارت نیاز ندارد. اما تصور شما غلط است. مدیران مدارس در استرالیا سالانه بین 100 تا 125 هزار دلار استرالیا درآمد کسب می کنند.

شما برای آنکه مدیر مدرسه در استرالیا بشوید باید سالها تجربه تدریس داشته و یا مدرک مدیریت و یا مهارت کافی را نیز کسب کرده باشید. مدیران مدارس وظیفه دارند که نظارت کنند، که مدرسه طبق سیاست هایشان به  پیش می رود.

مدیران مدرسه مطمئناً درآمد خوبی دارند، بنابراین اگر معلم هستید؛ از همین الان هدف گذاری کنید که با کسب تجربه بر روی صندلی مدیریت مدرسه خود بنشینید. از اکنون مهارت های مورد نیاز برای مدیریت مدرسه را در خود پرورش دهید.

راننده در استرالیا

شما تنها با رانندگی در استرالیا می توانید دستمزد بسیار خوبی را دریافت کنید و از مزایای بسیار کار در این کشور بهره مند شوید. اگر می خواهید با رانندگی در استرالیا درآمد خوبی کسب کنید، رانندگی قطار و یا تراموا را انتخاب کنید. شما می توانید به راحتی حدود 80-90 هزار دلار استرالیا در سال با رانندگی این وسایل نقلیه در استرالیا درآمد داشته باشید.

با این حال، دستمزد شما بسته به وسیله نقلیه ای دارد که شما قصد دارید آن را برانید. معمولاً رانندگان قطار و تراموا بیشترین درآمد را دارند و پس از آنها رانندگان کامیون می باشند.

برای آنکه شما در استرالیا راننده قطار باشید تنها کافی است که دیپلم و گواهینامه رانندگی داشته باشید. اما مطمئناً پیش از واگذاری کنترل قطار و یا تراموا به شما آنها شما را مورد آموزش های تخصصی خود نیز قرار می دهند. تنها چیزی که شما نیاز دارید این است که به کار خود تعهد داشته و سخت کوش باشید.

مشاغل-پر-درامد-استرالیا

سخن نهایی

اکنون با بهترین مشاغل در استرالیا آشنا شده اید. بسیاری از مشاغلی که ما در این مقاله به شما معرفی کردیم بهترین و پردرآمدترین مشاغل در استرالیا بوده اند. امیدوارم اکنون با خواندن این مقاله بتوانید شغل مورد نظر خود را که مناسب شما می باشد انتخاب کرده باشید.

اگر شما شرایط کار در یکی از مشاغل ذکر شده استرالیا را دارید از همین امروز برای کار در استرالیا اقدام کنید. اما اگر واجد شرایط نیستید، به گزینه های دیگری فکر کنید و ببینید آیا می توانید حرفه و شغل خود را نیز تغییر بدهید.

اما اگر هنوز در ابتدای مسیر هستید، از همین امروز شروع به مطالعه کرده و برای شغل رویایی خود در استرالیا در برنامه های آموزشی ثبت نام کنید. به خودتان باور داشته باشید و از همین الان دست به کار شوید تا به شغل رویایی خود در استرالیا برسید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقامت کاری به استرالیا با کارشناسان ما در امور اقامت در استرالیا در موسسه کاریابی بین المللی کاربین در ارتباط باشید. 

مقاله ی پیشنهادی : 

ویزای کار استرالیا

سوالات متداول

مشاغلی که در  استرالیا بیشتر مورد نیاز می باشند شامل: کارگر انبار، گارد امنیت، آشپز، سنگ تراش، معلم ، بنا، مامور رسیدگی به امور مالی و مکانیک موتور است.

از پردرآمدترین شغل ها در استرالیا می توانیم به مشاور عمومی، متخصص بیهوشی، متخصص قلب و عروق، مدیر کل، مدیر پروژه، جراح و متخصص داخلی اشاره کنیم.

بهترین شهر های استرالیا که در آن چشم اندازهای خوب شغلی در زمینه IT وجود دارد شامل، سیدنی، ملبورن، پرت، آدلاید و بریزبن می باشد.

بر اساس داده هایی که اداره مالیات استرالیا منتشر کرده است متوسط ​​حقوق کار در استرالیا هم اکنون تنها کمی بیش از 60،000 دلار استرالیا در سال است. این رقم استرالیا را به یکی از بالاترین میانگین های حقوق در جهان تبدیل کرده است.

بازار کار استرالیا را اگر بخواهم به شما معرفی کنم این است که یکی از رقابتی ترین بازار های کاری را در جهان در اختیار دارد. اما این در مورد همه مشاغل و مهارتها در این کشور صحت ندارد. برای خارجیانی که قصد دارند در استرالیا کار کنند بهتر است که در بخش های توریسم، ساخت و ساز و آموزش اقدام کنند. این به این معنا نمی باشد که شما نمی توانید در سایر بخش ها شغل مورد نظر خود را پیدا کنید.

فرم مشاوره رو پرکنید تا شرایطتون آنلاین بررسی بشه و با شما تماس گرفته بشه

امیدواریم اگر علاقه مند به فعالیت و یا ادامه زندگی در کشورهای خارجی هستید، شما هم بتوانید مانند بسیاری از افراد موفق که در خارج از کشور زندگی می کنند، بهترین موسسه اقامتی را برای دست یافتن به هدف خود پیدا کنید و آینده بهتری برای خود ایجاد کنید.

نظرات کاربران

guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کارشناس مهاجرت
کارشناس مهاجرت
پاسخ به  میلاد انصاری
2 سال قبل

پیشنهاد میکنم مقاله کار آفرینی در استرالیا رو مشاهده کنید
https://karbinco.com/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a2%d9%81%d8%b1%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%a7/

میلاد انصاری
میلاد انصاری
2 سال قبل

سلام
چطور میشه تو استرالیا کارآفرینی کرد؟

کارشناس مهاجرت
کارشناس مهاجرت
پاسخ به  خانوم کبیری
2 سال قبل

شغل های مربوط به پزشکی و فناوری اطلاعات

خانوم کبیری
خانوم کبیری
2 سال قبل

سلام خسته نباشید…پردرآمدترینشون بین بهترین شغل ها در استرالیا کدومه؟

بخش سوالات کاربین

مقالات پیشنهادی