بهترین شغل ها در کانادا

بهترین شغل ها در کانادا

کانادا در صدر لیست بهترین کشور های جهان از لحاظ کیفیت زندگی قرار دارد و با داشتن اقتصادی قدرتمند، به مقصد محبوب مهاجرین از سراسر جهان تبدیل گردیده است. اگر شما نیز قصد دارید که طریق کار به کانادا مهاجرت کنید، حتما این سؤال در ذهن شما پیش آمده، که کدام شغل در کانادا برای شما مناسب است؟ و یا اینکه کدام شغل در کانادا با آینده و درآمد خوبی همراه است؟ ما در اینجا لیستی از بهترین مشاغل برتر کانادا را برایتان معرفی کرده ایم.

 

این که شما فارغ التحصیل دانشگاه هستید و یا به دنبال تغییر در حرفه خود می باشد، انتخاب شغل مورد نظرتان در کانادا کاملا یک تصمیم عمیقاً شخصی است. ما در اینجا سعی داریم که با اشاره به فرصت های جذاب کاری که در کشور کانادا وجود دارد، این امر را برای شما ساده کنیم. ما بهترین شغل ها در کانادا را برای شما جمع آوری کرده ایم. اگر قصد دارید، در مورد شرایط کار در کانادا، حقوق کار در کانادا و بازار کار در کانادا برای هر کدام از عناوین شغلی برتر این کشور اطلاع کسب کنید، این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید.

فرم مشاوره رایگان

مشاغل-پر-درامد-کانادا

مدیر تحقیقات علمی در کانادا

یکی از بهترین مشاغل در کانادا مدیر تحقیقات علمی است. مدیر تحقیقات علمی کسی است که مسئول کارهای فنی و تحقیقی شرکت می باشد. یک مدیر تحقیقات علمی، فعالیتهای شرکت را برنامه ریزی و هدایت می کند. وی باید کارهای فنی را تعیین و مورد بررسی قرار دهد و بسته به نیاز سازمان کارمند استخدام کند.

 

شرایط کار به عنوان مدیر تحقیقات علمی در کانادا

شما برای آنکه به عنوان مدیر تحقیقات علمی در کانادا کار کنید، باید مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری علوم دریافت کرده باشید. در کنار همه این عوامل شما برای کار در این زمینه، نیاز دارید که چندین سال تجربه مرتبط و لازم در مورد تحقیقات علمی را کسب کرده باشید.

 

حقوق مدیر تحقیقات علمی در کانادا

متوسط ​​حقوق یک مدیر تحقیقات علمی در کانادا چیزی بالغ بر 100،000 دلار کانادا در سال می باشد.

 

بازار کار مدیر تحقیقات علمی در کانادا

بازار کار مدیر تحقیقات علمی در کانادا در حال کوچک شدن است. هم اکنون بر اساس آمار 24 درصد، افراد کمتری در این شغل به نسبت پنج سال پیش کار می کنند. اما خبر خوش این است که دولت کانادا پیش بینی کرده است که تا سال های آینده این حرفه با کمبود نیرو مواجه شده و مشاغل بسیاری به مدیر تحقیقات علمی نیاز خواهند داشت.

توضیحات کامل درباره جاب آفر کانادا را در این مقاله می توانید مطالعه کنید.

سرپرستار در کانادا

در کانادا هر مکانی که پرستاران در آنجا کار می کنند، از بیمارستان ها، کلینیک ها  و خانه های سالمندان گرفته تا بخش های روانپزشکی و سلامتی یک سر پرستار و یا سرپرست در آنجا وجود دارد و یکی از مشاغل مورد نیاز کشور کانادا محسوب می شود.

در کانادا افرادی که وظیفه این کار را بر عهده دارند بر کار پرستاران نظارت می کنند. سرپرستار معمولا برای بهبود بیمار با سایر سازمان ها و خدمات بهداشتی در تماس بوده و هماهنگی های لازم را با آنها انجام می دهد. یکی از مهمترین وظایف سرپرستاران مدیریت بودجه بخش پرستاری نیز می باشد.

شرایط سرپرستاری در کانادا

برای کار به عنوان سرپرستاری، باید مدرک یا دیپلم پرستاری ثبت شده داشته و همچنین لازم است برخی از دوره های مطالعات مدیریتی را نیز گذرانده باشید. در نهایت، نیاز است که شما، تجربه بالینی به عنوان یک پرستار ثبت شده را نیز داشته باشید.

حقوق و دستمزد سرپرستاری در کانادا

میانگین حقوق هر سرپرستار در کانادا چیزی در حدود 83000 دلار در سال است.

بازار کار سرپرستار در کانادا

طی پنج سال گذشته تعداد افرادی که به عنوان سرپرستار در کانادا مشغول به کار شده اند 33 درصد افزایش یافته است. دولت کانادا پیش بینی می کند که تا سال 2023، که مشاغل و افراد متقاضی به کار در این زمینه به تعادل برسند.

سرپرستار-در-کانادا

مهندس نرم افزار در کانادا

در کانادا مهندسان نرم افزار افرادی هستند که کد های کامپیوتری را می نویسند. نوشتن کد های کامپیوتری در جامعه امروز ما بسیار با اهمیت شده است. این کد ها به شما این اجازه را داده اند که اکنون این مطلب را در دنیای مجازی مشاهده بفرمایید. پشت هزاران محصول و خدمات، فرآیندهایی است که مهندسان نرم افزار آنها را توسعه داده اند. اگر به ریاضیات و منطق علاقه مند هستید، حتما این رشته برای شما نیز جذاب است.

 

 

شرایط کار به عنوان مهندسی نرم افزار در کانادا

معمولاً در زمینه مهندسی نرم افزار داشتن مدرک کارشناسی علوم کامپیوتر یا دیگر رشته های مرتبط آن ضروری است. اگرچه از طریق مهارت یا تجربه نیز شما این امکان را دارید که یک مهندس نرم افزار حاذق شوید. اما با این حال، اگر علاقه دارید که یک موقعیت بهتر یا تخصصی کسب کنید باید تحصیلات تکمیلی در این زمینه را نیز داشته باشید.

 

 

حقوق مهندسی نرم افزار در کانادا

میانگین حقوق یک مهندس نرم افزار در کانادا چیزی در حدود 90،000 دلار در سال می باشد.

 

 

بازار کار مهندسان نرم افزار در کانادا

بازار کار مهندسان نرم افزار در کانادا حسابی گرم است و طی پنج سال گذشته، تعداد کسانی که در این حوزه استخدام شده اند 22 درصد افزایش یافته است.

مدیر توسعه اقتصادی در کانادا

مدیران توسعه اقتصادی معمولا کارمندان دولتی هستند که بر چگونگی پیشرفت شهرها، شهرک ها و مناطق اقتصادی تمرکز دارند. آنها این کار را از طریق ارزیابی، برنامه ریزی و اجرای سیاست های اقتصادی انجام می دهند. مدیران توسعه اقتصادی به جمع آوری داده ها و ایجاد برنامه های مرتبط به آن می پردازند. زیر مجموعه این گروه شغلی را مدیران خدمات مرزی، تحلیلگران و توسعه دهندگان گردشگری تشکیل داده اند.

 

 

شرایط مدیر توسعه اقتصادی در کانادا

برای این شغل داشتن مدرک کارشناسی در رشته های اقتصاد، مدیریت بازرگانی و یا مدیریت دولتی نیاز می باشد. اگر قصد دارید که موقعیت بهتری را کسب کنید داشتن مدرک کارشناسی ارشد نیز مورد نیاز است. همچنین فراموش نشود که داشتن تجربه برای کار در این زمینه به عنوان یک اقتصاددان، مامور توسعه اقتصادی یا محقق می تواند امتیازی برای شما باشد.

 

 

حقوق و دستمزد مدیر توسعه اقتصادی در کانادا

درآمد شما در این شغل بستگی زیادی به تجربه، مسئولیت و اینکه در کدام استان یا سرزمین قصد دارید مشغول باشید، خواهد داشت. در مجموع میانگین حقوق مدیر توسعه اقتصادی در کانادا حدود 113،000 دلار در سال است.

 

 

بازار کار مدیر توسعه اقتصادی در کانادا

در حال حاضر برای هر کسی که برای این شغل در کانادا جویای کار است، شغل وجود دارد. اما توجه داشته باشید که کارهایی که شما می توانید پیدا کنید، بیشتر در جوامع کوچکتر قرار گرفته اند. خبر خوب دیگر برای متقاضیان کار در این شغل این است که موجی از بازنشستگی در این حوزه ها به‌وجود آمده است. بنابراین استخدام نیروی کار جوان برای این پست در کانادا به امری ضروری تبدیل شده است.

مهندس هوافضا در کانادا

در اقتصاد کانادا صنعت هوافضا نقش مهم و برجسته ای را بازی می کند. این شغل یکی از مشاغلی است که در برابر اختلالات داخلی و خارجی مانند نوسانات ارز، سیاست دولت و امور خارجی آسیب پذیر می باشد. در کانادا تعداد کمی از تولید کنندگان بزرگ این کشور را بومیان تشکیل داده اند. این به این معنی است که شرکت های کوچکی بسیاری وجود دارد که شما می توانید از آنجا شروع کنید. برای استخدام در این رشته، داشتن تخصص امری بدیهی و لازم است.

 

شرایط کار به عنوان مهندس هوافضا در کانادا

اگر قصد دارید در این حرفه فعالیت داشته باشید ابتدا لازم است که مدرک مهندسی خود را دریافت کرده باشید. در برخی موارد حتی ممکن است که شما مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا مرتبط نیز، نیاز داشته باشید. لازم است که برای استخدام شدن از مجمع مهندسان حرفه ای استان یا منطقه ای خود مجوز های لازم را دریافت کنید. برای ثبت نام به عنوان مهندس، همچنین باید در یک آزمون عملی که از سوی دولت کانادا، برگزار می شود قبول شوید و سه یا چهار سال تحت نظارت کار کنید.

 

حقوق و دستمزد مهندس هوافضا در کانادا

میانگین ​​حقوق یک مهندس هوا و فضا در کانادا در حال حاضر چیزی در حدود 90،000 دلار در سال می باشد. در پنج سال گذشته این رقم با افزایش 20 درصدی نیز همراه بوده است.

 

بازار کار مهندس هوافضا در کانادا

در کانادا برای کار در این رشته در سطوح پایین تر، شما خیلی بهتر می توانید کار پیدا کنید. اما اگر قصد دارید در سطوح بالای این شغل به فعالیت بپردازید، لازم است که چندین سال تجربه لازم را کسب کرده باشید.

مهندس-هوافضا-در-کانادا

مدیر پروژه در کانادا

 مدیران پروژه و یا ساخت و ساز در کانادا بر تیم های ساختمانی نظارت و مدیریت دارند. آنها باید از پیشروی کار اطمینان حاصل کنند و پروژه ها را سازمان بدهند و همچنین نحوه تکمیل آن را نیز مدیریت کنند. مدیر پروژه این وظیفه را دارد که برآورد بودجه لازم را انجام دهد و نقاط عطف ساخت را نیز مشخص کند.

 

شرایط مدیر پروژه در کانادا

در کانادا برای کار در این حرفه شما باید مدرک دانشگاهی مهندسی عمران یا فناوری ساخت و ساز خود را دریافت کرده باشید. اگر می خواهید به درجات بالاتر برسید نیز بهتر است که تا جایی که می توانید تجربه لازم را کسب کنید.

 

حقوق مدیر پروژه در کانادا

با 10 درصد افزایش حقوق در 5 سال گذشته، مدیران پروژه تقریباً 80،000 دلار در سال دریافتی دارند.

 

بازار کار مدیر ساخت و ساز در کانادا

در سالهای اخیر تعداد کسانی که برای کار به عنوان مدیر پروژه درخواست داده اند، روند صعودی را داشته است. اما اشتغال شما در این حرفه بستگی زیادی به رشد اقتصادی دارد. رکود مسکن می تواند به این بخش ضربه بزرگی نیز وارد کرده باشد.

مدیر فناوری اطلاعات در کانادا

این روز های سازمانها اغلب از نرم افزارهای رایانه ای و مخابراتی برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند – به عبارت دیگر، تقریباً همه آنها – به مدیری که این عوامل را مدیریت کند نیاز دارند. مسئول برنامه ریزی و سازماندهی پردازش داده ها، استخدام و نظارت بر تیم های آی تی و کارکنان فنی و کنترل بودجه بخش فناوری اطلاعات شرکت از جمله وظایف مدیران فناوری اطلاعات است.

شرایط مدیر فناوری اطلاعات در کانادا

احتمالاً شما برای آنکه در این زمینه در کانادا استخدام شوید، به مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر، مدیریت بازرگانی، تجارت یا مهندسی نیاز خواهید داشت. همچنین برای آنکه در مدارج بالا استخدام شوید باید چندین سال تجربه کافی در این زمینه را نیز کسب کرده باشید.

حقوق و دستمزد مدیر فناوری اطلاعات در کانادا

مدیران سیستم های رایانه ای در کانادا به صورت میانگین دستمزدی معادل 103،000 دلار در سال دارند.

بازار کار مدیر فناوری اطلاعات در کانادا

بازار این شغل در کانادا در حال رشد سریع است و این کشور بیشتر از 40 درصد نسبت به دهه پیش به مدیران سیستم های کامپیوتری و فناوری اطلاعات نیاز پیدا کرده است. اما به علت اشباع، دولت کانادا پیش بینی کرده است که در پنج سال آینده، مشاغل کمتری برای افرادی که به دنبال این کار هستند وجود خواهد داشت. 

پیشنهاد می کنم در این رابطه حتماً مقاله بازار کار IT در کشور کانادا را هم مطالعه کنید.

مدیر-فناوری-اطلاعات-در-کانادا

مهندس در کانادا

مهاجران بسیاری در کانادا به عنوان مهندسین متخصص در زمینه های مختلفی مشغول به کار در کانادا هستند. از مهاجرت مهندسی کشاورزی در کانادا گرفته تا نساجی همواره به مهندسان برای کار در بخش های مدیریت فرایندها، تجهیزات ساختمان و نظارت بر پیاده سازی احساس نیاز دیده شده است.

شرایط کار به عنوان مهندس در کانادا

برای مهندس شدن در کانادا، در رشته مرتبط حداقل به مدرک کارشناسی، یا کارشناسی ارشد و یا حتی دکترا نیاز خواهید داشت. پس از آنکه از استان یا قلمرو خود در کانادا، مجوز انجمن مهندسان حرفه ای را دریافت کردید، باید سه یا چهار سال تحت نظارت به کار مشغول باشید. شما باید در امتحان عملی قبول شده تا به عنوان یک مهندس در کانادا بتوانید فعالیت کنید. 

حقوق و دستمزد مهندس در کانادا

هر کدام از رشته های مهندسی در کانادا از حقوق مختلفی بهره مند هستند. اما مهندسین متخصص میانگین حقوق 85000 دلار در سال را دارند.

بازار کار مهندس در کانادا

در کانادا انتقال بین رشته های مهندسی کمتر دیده می شود (به طور مثال مهندسان زیست پزشکی به عنوان مهندسان نساجی فعالیت نمی کنند) از این رو کار تیمی بین مهندسان در کانادا رو به افزایش بوده است و این امر موجب گردیده که برای رفع نیاز به انواع تخصص های مهندسی احساس نیاز وجود داشته باشد.

با مطالعه مطلب ویزای کار کانادا اطلاعات کامل‌تری به‌دست خواهید آورد.

سرپرست معدن در کانادا

یک سرپرست معدن و معدنکار در کانادا بر کار کارگران استخراج زغال سنگ، مواد معدنی و سنگ معدنی نظارت می کند. شما به عنوان سرپرست معدن در کانادا باید کار با ماشین آلات سنگین را بدانید. مراقبت ایمنی از کارگران باشید و انجام کارهای اداری مانند سفارش مواد و لوازم از مهمترین وظایف سرپرستان معادن در کانادا می باشد.

 

شرایط سرپرست معدن در کانادا

شما برای آنکه به عنوان سرپرست معدن در کانادا کار کنید، باید حداقل تحصیلات دبیرستان داشته باشید. برای به دست گرفتن برخی از پست های ارشد در این حرفه شما باید حداقل کارشناسی معدن یا مهندسی مواد را نیز دریافت کرده باشید.

در کانادا معمولاً در ابتدا، باید چندین سال را به نظارت بپردازید. بسیاری از استانها و مناطق در کانادا نیاز به مدرک و گواهینامه برای کار به عنوان سرپرست معادن زیرزمینی یا زغال سنگ را نیز دارند.

 

حقوق و دستمزد سرپرست معدن در کانادا

با 25 درصد افزایش حقوق نسبت به 5 سال گذشته، میانگین ​​حقوق سرپرستان معدن در کانادا افزایش یافته و به 80،000 دلار در سال رسیده است.

 

بازار کار سرپرست معدن در کانادا

چیزی که بسیار واضح است این است که معدن نقش بسیار مهم و بزرگی را در اقتصاد کانادا بازی می کند. این حرفه در طی پنج سال گذشته شاهد افزایش 19 درصدی در میان کارکنان خود نیز بوده است.

سرپرست-معدن-در-کانادا

مدیر مخابرات در کانادا

شرکتهای مخابراتی در کانادا به مدیرانی نیاز دارند تا برای حفظ تجهیزات و نظارت بر عملیات آنها مدیریت داشته باشد. یک مدیر مخابراتی در کانادا بر نصب شبکه نظارت می کند، سیستمهای سوئیچینگ را مورد کنترل قرار می دهد و از مطابقت سیستمهای خود با مقررات لازم اطمینان حاصل می کند.

 

شرایط استخدام مدیر مخابرات در کانادا

شما برای آنکه به عنوان مدیر مخابرات در کانادا کار کنید، باید مدرک دانشگاهی با زمینه ای که قصد کار در آن را دارید داشته و به علاوه چندین سال به عنوان سرپرست نیز فعالیت کرده باشید.

 

حقوق و دستمزد مدیر مخابرات در کانادا

میانگین ​​حقوق مدیر ارتباطات در کانادا طی 5 سال گذشته حدود 6 درصد افزایش داشته و به 85000 دلار در سال رسیده است.

 

بازار کار مدیر مخابرات در کانادا

طبق آمار رسمی دولتی کانادا، اکثریت قریب به اتفاق مدیران عملیات و تجهیزات مخابراتی در کبک و انتاریو مشغول به کار هستند و تقاضای رو به رشدی نیز برای کار در این شغل در این دو استان به‌وجود آمده است.

آسیب شناس شنوایی و گفتار درمان در کانادا

آسیب شناسان شنوایی و یا گفتاردرمانان در کانادا به افراد مبتلا به کم شنوایی یا اختلالات ارتباطی کمک می کنند تا ارتباطات کلامیشان بهبود یابد. شما با مهاجرت کاری به کانادا این امکان را دارید که در بیمارستان یا مرکز توانبخشی خصوصی و یا دولتی به کار مشغول باشید. وظایف شغلی شما می تواند شامل انجام آزمایش‌های تشخیصی، توسعه برنامه های توانبخشی و همچنین انجام تحقیقات گسترده در رابطه با اختلالات گفتاری یا کم شنوایی باشد.

 

شرایط کار به عنوان آسیب شناس شنوایی و گفتار درمان در کانادا

شما برای کار در کانادا به عنوان گفتار درمان به مدرک کارشناسی ارشد در زمینه شنوایی سنجی یا آسیب شناسی گفتاری نیاز خواهید داشت. همچنین باید در انجمن آسیب شناسان و شنوایی سنجان در کانادا ثبت نام کرده باشید. ثبت نام در یک نهاد نظارتی بسته به اینکه در کدام استان کار می کنید، لازم خواهد بود.

 

حقوق آسیب شناس شنوایی و گفتار درمان در کانادا

83000 دلار کانادا در سال میانگین حقوق برای شنوایی سنجان و آسیب شناسان در استان های کانادا می باشد.

 

بازار کار آسیب شناس شنوایی و گفتار درمان در کانادا

بازار کار گفتار درمانان و شنوایی سنجان در کانادا رو به رشد است و 48 درصد بیشتر از دهه پیش استخدام می شوند. دولت کانادا پیش بینی کرده است که در پنج سال آینده، بیشتر از افراد جویای کار برای این شغل درخواست تقاضا دهند.

خلبان و مربی پرواز در کانادا

خلبانان در کانادا بازار کاری خیلی خوبی را دارند از کار در هواپیما های حمل و نقل هوایی گرفته تا سمپاشی گیاهان، یا نقشه برداری هوایی، کار برای آنها همیشه وجود دارد.

مهندسان پرواز نیز مسئولیت بازرسی پیش از پرواز را داشته و تجهیزات و سیستم ها را نگهداری و بررسی می کنند. آموزش خلبانان جدید و یا آماده کردن خلبانان حرفه ای برای دریافت گواهینامه نیز بر عهده مربیان پرواز است.

 

شرایط کار به عنوان خلبان در کانادا

شما برای آنکه به عنوان خلبان در کانادا فعالیت داشته باشید، باید حداقل دوره متوسطه خود را به اتمام رسانده و مجوز پرواز یا هوانوردی را نیز کسب کنید. خلبانان در کانادا باید مجوزهای متفاوتی برای پروازهای خود دریافت کنند. برای فعالیت، دریافت مجوز از حمل و نقل کانادا نیز لازم است.

 

حقوق و دستمزد خلبان و مربی پرواز در کانادا

متوسط ​​حقوق خلبانان در کانادا، برای مربیان و مهندسان پرواز 78000 دلار در سال می باشد. این رقم در پنج سال گذشته 12 درصد افزایش داشته است.

 

بازار کار خلبان و مربی پرواز در کانادا

به گفته منابع دولتی کانادا، تنها تعداد کمی از افرادی که به مدارس پرواز مراجعه می کنند، می تواننند وارد کار خلبانی شوند. به عنوان مثال، مدارس پرواز کبک تنها 150 تا 200 خلبان را در سال آموزش می دهند. سختگیری ها و محدودیت های بسیاری در برنامه های آموزشی پرواز در کانادا وجود دارد. این موجب می شود که بسیاری از متقاضیان نتوانند مدرک خلبانی خود را دریافت کنند. اما دولت کانادا با کمبود خلبان روبرو شده است. اگر شما قصد دارید که خلبان بشوید کار شما برای آسان نیست، اما شغل شما مزایای بی شماری را دارد.

خلبان-در-کانادا

دندانپزشک در کانادا

 یقینا شما می دانید که یک دندانپزشک در کانادا چه کاری را انجام می دهد. به احتمال زیاد سالی یک بار به دندانپزشک مراجعه می کنید. دندانپزشکان وظیفه تشخیص، درمان و پیشگیری از اختلالات دهان و دندان را بر عهده دارند.

 

شرایط کار به عنوان دندانپزشک در کانادا

برای آنکه به عنوان یک دندانپزشک در کانادا مشغول به کار شوید، باید در ابتدا پیش دندانپزشکی را یک تا چهار سال در یک دانشگاه بگذرانید و اینکه دیپلم علوم گرفته باشید. پس از آن، شما به یک مدرک دانشگاهی از یک برنامه تحصیلی دندانپزشکی نیاز خواهید داشت. به علاوه، برای آنکه به عنوان دندانپزشک کار کنید باید دارای مجوز از یک نهاد نظارتی استانی یا منطقه ای بوده باشید. اگر هم می خواهید درآمد خود را افزایش دهید می توانید دوره های تخصصی دیگری را نیز بگذرانید.

 

درآمد دندانپزشک در کانادا

میانگین حقوق یک دندانپزشک در کانادا چیزی در حدود 77000 دلار در سال می باشد.

 

چشم انداز شغلی دندانپزشک در کانادا

تقاضا برای این رشته در کانادا هنوز خیلی رشد نکرده است. در یک دهه گذشته تنها سه درصد افزایش اشتغال در این رشته دیده شده است. پیش بینی دولت کانادا این است که تا پنج سال دیگر افراد بیشتری در این زمینه مشغول کار شوند.

پیشنهاد می کنم در این رابطه حتماً مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا را هم مطالعه کنید.

آمارگر در کانادا

در جامعه امروزی ما با حجم رو به رشدی از داده ها سر و کار پیدا کرده ایم. تقاضا برای افرادی که این توانایی را داشته باشند که این حجم از داده ها را برای ما ساده کنند رو به افزایش است. آمارشناسان و فعالان در این حوزه از تکنیک های ریاضی برای ساختن مدل هایی استفاده می کنند که این مشکلات را حل کرده و رفتار و نتایج را ساده می کنند. آمارگران بهترین مسیر پیش روی جامعه را مورد پیش بینی قرار می دهند.

 

شرایط کار به عنوان آمارگر در کانادا

شما برای آنکه به عنوان آمار گر در کانادا مشغول به کار شوید، احتمالاً به مدرک کارشناسی ارشد ریاضی یا آمار احتیاج خواهید داشت.

 

حقوق و دستمزد آمارگر در کانادا

میانگین حقوق برای آمارشناسان و متخصصان آمار در کانادا 89000 دلار در سال است.

 

بازار کار آمارگر در کانادا

بازار کار آمارگران در کانادا، در حال رشد سریع بوده و 59 درصد بیشتر از دهه پیش به آمارشناس و محاسبه کننده داده در این کشور نیاز پیدا شده است. دولت کانادا پیش بینی کرده، که افراد جویای کار در این زمینه در کانادا در سال آینده افزایش پیدا کنند.

کنترل کننده ترافیک هوایی در کانادا

یکی از محبوب ترین مشاغل در کانادا کنترل کننده ترافیک هوایی است. کنترل کننده ترافیک هوایی وظیفه دارد، که از جریان صحیح ترافیک در حریم هوایی اطمینان حاصل کند.

شما برای کار در این رشته باید از تجهیزات ارتباطی برای نظارت بر ترافیک هوایی، شامل صدور دستورالعمل برخاست و فرود استفاده کنید و در صورت بروز مشکل هشدار خدمات اضطراری را ارسال کنید.

 

شرایط کار کنترل کننده ترافیک هوایی در کانادا

شما برای کار در این رشته باید دیپلم دبیرستان و مجوز اپراتور تلفن رادیویی را نیز داشته باشید. شما همچنین باید در یک برنامه آموزشی NAV کانادا، شرکت کرده و مجوز این سیستم ناوبری هوایی غیر نظامی کانادا را دریافت کنید. همچنین ممکن است برای استخدام به مجوز کنترل ترافیک هوایی نیز نیاز پیدا کنید.

 

حقوق و دستمزد کنترل کننده ترافیک هوایی در کانادا

میانگین حقوقی که در کانادا یک کنترل کننده ترافیک هوایی دریافت می کند 85000 دلار در سال است.

 

بازار کار کنترل کننده ترافیک هوایی در کانادا

یکی از بهترین بازار های کاری در کانادا کنترل کننده ترافیک هوایی است. تقاضا برای این شغل با سرعت سرسام آوری نیز در حال رشد است. استخدام کنترل کننده ترافیک هوایی 69 درصد بیشتر از سال 2012 بوده است. دولت این پیش بینی را دارد که برای هر کارجو در پنج سال آینده 1.4 موقعیت شغلی در این رشته وجود خواهد داشت.

کنترل-ترافیک-هوایی-در-کانادا

مدیر بازاریابی و روابط عمومی در کانادا

به عنوان مدیر بازاریابی یا روابط عمومی، شما مسئول به تصویر کشاندن لوگو یا نام تجاری سازمانی خواهید بود که در ان کار می کنید. وظایف شغلی شما می تواند از هدایت و برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی تا آنالیز مطالعات بازار و حفظ فعالیت در رسانه های جمعی باشد.

 

شرایط کار به عنوان مدیر بازاریابی و روابط عمومی در کانادا

 شما برای کار در زمینه مدیر بازاریابی به مدرک دانشگاهی یا دیپلم در زمینه ارتباطات، روابط عمومی، بازاریابی یا روزنامه نگاری احتیاج دارید. شما همچنین باید چندین سال تجربه در زمینه فروش، بازاریابی، روابط عمومی یا زمینه های مرتبط با ان را کسب کرده باشید.

 

حقوق مدیر بازاریابی و روابط عمومی در کانادا

به طور میانگین مدیران بازاریابی و روابط عمومی در کانادا چیزی بالغ بر 83،000 دلار در سال درآمد دارند.

 

بازار کار مدیر بازاریابی و روابط عمومی در کانادا

نیاز به مدیران بازاریابی و روابط عمومی در کانادا 49 درصد بیشتر از سال 2012 بوده است. دولت کانادا این پیش بینی را دارد که تا پنج سال آینده به همان اندازه افرادی که به دنبال کار در این زمینه هستند فرصت های شغلی نیز وجود دارد.

کسب اطلاعات بیشتر

اگر قصد مهاجرت کاری و یا تحصیلی به کانادا را دارید می توانید برای دریافت آخرین جزئیات و قوانین مهاجرت به کانادا با کارشناسان ما در موسسه کاریابی بین المللی کاربین در تماس باشید.

سوالات متداول

پردرآمدترین مشاغل در کانادا شامل پرستاری، فیزیوتراپیست، درمانگر تنفسی، ماساژور، گفتاردرمانی، متخصصان پزشکی و  کایروپراکتیک ها هستند.

پرطرفدارترین مشاغل در کانادا به طور کلی خرده فروشی، عمده فروشی، دستیار اداری، سرآشپز، دستیار سرآشپز و صندوقدار می باشد.

مهاجران در کانادا بیشتر در زمینه های توریسم و غذا فعالیت دارند. جالب توجه است که حدود یک سوم مهاجران در مشاغل پردرآمد مانند امور مالی، بیمه، املاک و خدمات فنی کار می کنند.

در کانادا مشاغل پردرآمد که تقاضا برای کار نیز در آن ها بالا می باشد عبارتند از: تایپیست، تکنسین رایانه، پشتیبانی فناوری اطلاعات، متخصص نرم افزار، کارشناس امور بیمه و راننده کامیون

میانگین حقوق فردی که در کانادا کار می کند به طور معمول سالانه 120،000 دلار کانادا می باشد. رنج حقوق در کانادا از 30،200 دلار کانادا تا 534،000 دلار کانادا می باشد.

فرم مشاوره زیر رو پُر کنید تا شرایطتون آنلاین بررسی بشه و با شما تماس گرفته بشه 

نظرات کاربران

guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کارشناس مهاجرت
کارشناس مهاجرت
پاسخ به  معصومه فرجی
2 سال قبل

سلام خیلی ممنون از نظر شما . خوشحالیم براتون مفید واقع بود

معصومه فرجی
معصومه فرجی
2 سال قبل

سلام خسته نباشید. ممنون از مقاله خیلی خوبتون درباره بهترین شغل ها در کانادا. عالی بود

کارشناس مهاجرت
کارشناس مهاجرت
پاسخ به  آقای نمازی
2 سال قبل

سلام بله شغل هایی هستن که تقاضای کار و همینطور درامد در اونها ببشتر هست

آقای نمازی
آقای نمازی
2 سال قبل

سلام خسته نباشید با توجه به بهترین شغل ها در کانادا این مشاغل شانس بیشتری برای گرفتن ویزای کاری نسبت به سایر مشاغل دارن؟

بخش سوالات کاربین

مقالات پیشنهادی