جاب آفر کانادا

جاب آفر کانادا

ما تصمیم گرفتیم در یک مقاله هر آنچه که لازم است در مورد جاب آفر کانادا بدانید را در اختیارتان بگذاریم. گرفتن جاب آفر کانادا، یکی از شرایط کار در کانادا یا اخذ ویزایی کاری است و از آنجا که کانادا اقتصاد پویایی دارد و هر ساله تعداد قابل توجهی از افراد قصد اخذ ویزای کاری برای اقامت در کانادا را دارند.

فرم مشاوره رایگان

جاب آفر کانادا چیست؟

جاب آفر کانادا، در واقع یک پیشنهاد شغلی کانادایی است که از سمت کارفرمایان کانادایی به متقاضیان کار از دیگر کشورها داده می شود. اصولا در جاب آفر توضیحاتی مانند ساعات کاری، شرایط کار، حقوق، مزایا شغلی، شرح وظایف کاری و …. نوشته می شود. البته ناگفته نماند که این توضیحات نسبت به توضیحاتی که در قرارداد کاری نوشته می شود، بسیار خلاصه می باشند.

جاب آفر کانادا چیست؟

مزایای اخذ جاب آفر کانادا

اخذ جاب آفر کانادا به این معنی است که شما از لحظه ورودتان به کانادا دارای شغل و درآمد هستید و نیازی نیست که نگران هزینه زندگی و درآمدتان باشید. از این رو می توان گفت یکی از مهم ترین مزایای اخذ جاب آفر کانادا، عدم وجود نگرانی در مورد هزینه های زندگی در کانادا و درآمد است.

 

از مزایای دیگر اخذ جاب آفر کانادا می توان به تسریع روند بررسی پرونده اقامت دائم کانادا از طریق اقامت کاری و همچنین تسریع ورودتان از طریق ویزای کاری کانادا به این کشور، اشاره کرد.

مزایای اخذ جاب آفر کانادا

اخذ جاب آفر کانادا چگونه است؟

برای اخذ جاب آفر، شما می توانید از طریق روش های زیر اقدام فرمایید:

برای اخذ جاب آفر، شما می توانید از طریق روش های زیر اقدام فرمایید

گرفتن راهنمایی از مراکز کاریابی

وظیفه مراکز کاریابی کمک به کارجویان و کارفرمایان است تا هر یک بتوانند شغل مورد نظر و یا نیروی متخصص مورد نظر خود را بیابند. امروزه هر کشوری از جمله کانادا، دارای مراکز کاریابی متعددی است و شما می توانید با یک جستجو مختصر، لیستی از مراکز معتبر کاریابی کانادا بیابید و از آن ها بخواهید با توجه به تحصیلات و مهارت هایی که دارید شما را برای پیدا کردن شغل مورد نظرتان یاری کنند.

اصولا مراکز کاریابی در سریع ترین زمان ممکن لیستی از جاب آفرهایی که با توجه به مهارت هایتان، مناسب شما است را در اختیار شما می گذارند.

 

پرس و جو از آشنایانی که در کانادا زندگی می کنند

اگر دوست یا خویشاوندی دارید که در کانادا زندگی می کند، به ویژه اگر در زمینه شغلی شما فعالیت دارد یا تحصیلات شان مشابه شما است، حتما از راهنمایی شان استفاده کنید. زیرا ممکن است آن ها کارفرمایانی را که در زمینه تخصص شما، به دنبال نیرو متخصص یا کارجو می گردند، بشناسند و شما بتوانید از این طریق پیشنهاد شغلی را به دست آورید.

این شیوه یکی از ساده ترین راه ها برای اخذ جاب آفر کانادا می باشد.

 

جستجو در بانک مشاغل

جستجو در بانک مشاغل، یکی از بهترین شیوه های اخذ جاب آفر کانادا است چرا که بانک های مشاغل، موقعیت های شغلی بسیاری را به همراه جزئیات کاملشان در اختیار شما می گذارند. اینکه شما می توانید به سادگی جزئیات مربوط به کار از جمله حقوق، مزایای شغلی و… را بخوانید، این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید به سادگی هر موقعیت های شغلی را ارزیابی کنید و یا موقعیت های شغلی گوناگون را با یکدیگر مقایسه کنید.

 

جستجو در شبکه های اجتماعی نظیر لینکدین

امروزه در سراسر دنیا، از شبکه های اجتماعی در زمینه شغلی نیز استفاده می شود و بسیاری از کارفرماها، به ویژه زمانی که به دنبال نیروی جوان و متخصص می گردند، از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.

لینکدین یکی از شبکه های اجتماعی است که به طور تخصصی به افراد تحصیل کرده و متخصص اختصاص دارد. شما می تواند با توجه به مهارت هایتان، از طریق این شبکه های اجتماعی، شرکت هایی که به دنبال فردی با ویژگی های شما می گردند را پیدا کنید و در نهایت رزومه تان را برایشان ارسال کنید.

اخذ جاب آفر کانادا چگونه است؟

نحوه ارزیابی جاب آفر کانادا

زمانی که به دنبال کار در کانادا هستید، ممکن است با پیشنهاد های کاری زیادی مواجه شوید که شاید برایتان بسیار جالب باشند، اما لازم هر یک را به طور دقیق ارزیابی کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

نحوه ارزیابی جاب آفر کانادا

نحوه ارزیابی جاب آفر کانادا

میزان حقوق

بهتر است که قبل از هر چیز با بررسی میزان حقوق، ارزیابی جاب آفر را آغاز کنید. برای اینکه اینکار را به درستی انجام بدهید، لازم بدانید که فاصله محل کار تا محل سکونت شما چقدر است و شما با چه وسیله ای می توانید به محل کارتان بروید و برگردید تا بتوانید هزینه کلی رفت آمدتان را محاسبه کنید.

 

این نکته خیلی مهم است که علاوه بر هزینه رفت و آمد و هزینه زندگی در کانادا، مقداری از درآمدتان را، هر چقدر هم کم، به عنوان پس انداز در نظر بگیرید.

 

مزایای شغلی

در برخی مواقع ممکن است که مزایای شغلی، به تنهایی تعیین کننده بهترین موقعیت شغلی باشند. پاداش و بیمه درمانی دوتا از مزایای شغلی هستند که وجودشان خیلی مهم است. البته جز این دو، مزایای شغلی دیگری نیز وجود دارد که تنها تعداد محدودی از کارفرمایان به آن عمل می کنند. به طور مثال، زمانی که شما به خاطر شرکت یا کمپانی تصمیم به سفر می گیرید، ممکن آن شرکت یا کمپانی بخشی از هزینه سفر شما را تقبل کند.

 

برخی شرکت ها نیز علاوه بر حقوق اصلیتان به شما یارانه مراقبت از کودک می پردازند یا شرایطی را برای شما فراهم می کنند تا از فرزندتان در شرکت مراقبت کنند. برخی شرکت ها نیز، امکان رفت و آمد رایگان یا برخی بیمه های خاص مانند بیمه عمر یا سرطان را به شما اعطا می کنند.

 

محیط کار

شما قرار زمان زیادی را در محل کارتان بگذرانید، بنابراین مهم است که در آن محل احساس رضایت داشته باشید. از این رو باید محیط کاری محل کارتان را نیز مورد بررسی قرار دهید. برخی از کارفرمایان ممکن است که توضیحاتی را در رابطه با محیط کاری ذکر کنند. شما نیز می توانید با جستجو در اینترنت، در مورد محل کار اطلاعاتی را به دست آورید و یا حتی تصاویری را در رابطه با محیط کار مشاهده کنید.

توضیحات کامل درباره مهاجرت کاری به کانادا را در این مقاله می توانید مطالعه کنید.

فرم مشاوره زیر رو پُر کنید تا شرایطتون آنلاین بررسی بشه و با شما تماس گرفته بشه 

نظرات کاربران

guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شقایق میرخانی
شقایق میرخانی
پاسخ به  کیوان
16 روز قبل

سلام کیوان عزیز وقتتون بخیر
برای دریافت جاب آفر کانادا میبایست شرایط شما توسط کارشناسان ما مورد بررسی قرار گیرد تا راهنمایی دقیق تری به شما بدهد.

شقایق میرخانی
شقایق میرخانی
پاسخ به  سیما
16 روز قبل

سلام سیما عزیز وقتتون بخیر
با هردو مدرک زبان فرانسوی و یا انگلیسی میتونید برای جاب آفر این کشور اقدام کنید.

سیما
سیما
1 ماه قبل

سلام خسته نباشید با مدرک زبان فرانسوی هم میشه جاب آفر کانادا گرفت؟ یا باید حتما با مدرک انگلیسی باشه؟

کیوان
کیوان
1 ماه قبل

سلام من 42 سالمه، ارشد مهندسی برق دارم و 8 سال سابقه کار، شانسی برای دریافت جاب آفر کانادا دارم؟

بخش سوالات کاربین

مقالات پیشنهادی