تضمین آینده مالی تامین امنیت شغلی با مهاجرت کاری به آلمان

کاریابی کاربین، طرف قرار داد با کمپانی ها و آژانس های کاریابی معتبر بین المللی جهت تامین نیروی کار

کاریابی کاربین، با مجوز رسمی از ورزات کار، تعاون و رفاه اجتماعی

کاربین، موسسـه کاریابی خارجی با بانک مشاغـل از سراسر دنیا 

فرصت استثنایی برای کار در آلمان

قوانین جدید 2023 آلمان برای مهاجرت کاری راحت تر ایرانیان:

در حال حاضر به علت نیاز شدید آلمان به نیروی کار، شرایط کار در آلمان برای اکثر نیروهای کار متخصص و تکنسین ایرانی با شرایط یکسان با شهروندان آلمانی امکان پذیر شده است. داشتن دارا بودن و ارائه رزومه قوی مهم ترین عامل جذب نیروی کار توسط دولت آلمان است کارشناسان متخصص و زبده کاربین با دقت نظر بسیار بالا رزومه قدرتمندی برای شما تدوین میکند.
 قوانین جدید آلمان این موضوع را نشان می دهد که افراد بدون داشتن مدرک دانشگاهی نیز می توانند در آلمان مشغول به کار شوند. شما هم به جمع هزاران مهاجر موفق ایرانی در آلمان بپیوندید.

مهاجرت به آلمان

چه کسانی برای مهاجرت به آلمان میتوانند اقدام کنند؟

افراد با هر تخصص و مهارتی امکان ورود به کشور آلمان را دارند به شرطی که بهترین روش برای مهاجرت را پیگیری کنند. یکی از دشوار ترین قسمت های مهاجرت به آلمان پیدا کردن کار و شغل مناسب است که به وسیله آن ویزای کاری آلمان را اخذ کنند و از امکانات آن استفاده کنند.

مسیر مهاجرت کاری به آلمان

چرا فرصت برای مهاجرت کاری محدود است؟

با گذشت زمان به علت جذب نیرو و پر شدن فرصت های شغلی، کشورها قوانین مهاجرتی خود را سختگیرانه تر از قبل می کنند. بنابراین به علت تغییرات مداوم سالیانه و سخت تر شدن شرایط مهاجرت، توصیه میشود فرصت را از دست ندهید و هرچه سریعتر برای تکمیل پروسه کاریابی خود از خدمات مشاوره ای رایگان کاربین استفاده کنید.

مزایای مهاجرت کاری به آلمان

سفر به اروپا بدون نیاز به ویزا

امکان سفر به تمامی نقاط اتحادیه اروپا بدون نیاز به ویزا

اخذ ویزای همراه برای خانواده

امکان اخذ ویزای همراه برای همسر و فرزندان زیر 18 سال پس از مهاجرت متقاضی به آلمان

تحصیل رایگان فرزندان

اشخاصی که به همراه خانواده به آلمان مهاجرت می کنند، پس از اخذ ویزا می توانند مانند شهروندان آلمان از آموزش رایگان فرزندانشان بهره مند شوند.

امکان اخذ Blue card

برخورداری از تمامی امکانات و مزایای شهروندی آلمان با اخذ اقامت دائم یا همان بلوکارت آلمان

حقوق بیش از 55 هزار یورو در سال

دریافت این رقم حقوق برای افراد مشغول به کار در آلمان دست یافتنی است که باعث ایجاد زندگی مرفه می شود.

موقعیت های شغلی در آلمان

پرتقاضا ترین موقعیت های شغلی در آلمان

لیستی از محبوب ترین و پرمتقاضی ترین مشاغل آلمان را مشاهده خواهید کرد که در این مشاغل جذب نیروی خارجی بیشتر انجام می شود:

  1. پرستاری
  2. ارتوپدی
  3. توانبخشی
  4. شنوایی شناسی
  5. مهندسی مکانیک
  6. مهندسی برق
  7. مهندسی ساختمان
  8. برنامه نویسی
  9. برق صنعتی
  10. برق صنعتی با گرایش مهندسی صنایع
  11. مشاغل مرتبط با سازه های الکتریکی
  12. تکنولوژی ماشین های الکتریکی
  13. مهندسی فناوری اطلاعات
  14. مهندسی خودرو و فلزات
  15. مشاغل مرتبط با توسعه نرم افزاری

برخی از سوالات متداول کاریابی در آلمان

کاریابی در آلمان به علت قوانین سختگرانه این کشور بسیار پیچیده و دشوار است و کوچک ترین خطا یا اشتباه در مصاحبه آنلاین و آماده سازی و ارسال مدارک و تنظیم رزومه موجب عدم پذیرش از سمت کارفرماهای  آلمانی شده به همین علت توصیه میشود حتما از تجربیات تیم اجرایی زبده کاریابی کاربین استفاده کنید.

در ابتدا به این نکته توجه کنید که به علت صنعت بسیار قوی آلمان، در تمام حوزه های کاری حتی با مدرک فنی نیاز به نیروی جوان خارجی دارد بنابراین اکثر شغل ها در آلمان قابیلت مهاجرت کاری را دارند. به صورت کلی شغل های  پرستاری، مهندسین آی تی، مهندسین عمران و … از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

ویزای جاب سیکر یا ویزای جویای کار آلمان به شما این اجازه را می دهد که 6 ماه در آلمان اقامت داشته باشید تا بتوانید شغل مورد نظر خود را پیدا کنید و قرار داد کاریتان را امضا کنید. البته برای اخذ این ویزا باید به سفارت آلمان ثابت کنید که شما فردی متخصص در یک حوزه هستید و به دنبال یافتن شغل مناسب خود در آلمان می باشید.

گر شغل مناسب برای خود پیدا کنید و توانایی ساپورت مالی خود را داشته باشید حدود گذشت 3 سال می توانید اقامت دائم آلمان را اخذ کنید.

بله درصورتی که موفق به اخذ ویزای کاری آلمان شوید می توانید برای خانواده خود ویزا همراه تهیه کنید.

  • عکس گذرنامه -قرارداد  کاری-مدرک تحصیلی-تاییدیه مدرک تحصیلی در آلمان- مدرک زبان انگلیسی یا آلمانی-رزومه- سوابق کاری- پاسپورت- بیمه

بله. علاوه بر مشاغلی که نیزامند مدرک تحصیلی است می توانید مشغول کارهای فنی( آرایشگری، نانوایی، جوشکاری و ...) شوید که نیازی به تحصیلات دانشگاهی ندارد. 

چرا آلمان بهترین گزینه برای مهاجرت کاری است؟

اقتصاد قوی آلمان دلیل اصلی مهاجران

آلمان جزو برترین و بزرگترین کشورها در حوزه اقتصاد جهانی است و یکی از قدرتمندان اقتصادی اروپا به حساب می آید. جمهوری فدرال آلمان بر روی اکثر مشاغل سرمایه گذاری می کند و در حوزه های مختلف مانند صنایع مادر، خودرو سازی، راه سازی، متالوژی و بهداشت و درمان پیشرفت چشمگیری داشته که برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز، سیاست اصلی کار خود را بر روی جذب نیروی متخصص و تکنسین خارجی نهاده است.

دریافت دومین پاسپورت معتبر دنیا

با کار در آلمان به دومین پاسپورت معتبر جهانی دست پیدا می کنید که علاوه بر آن می توانید بدون نیاز به ویزا به سراسر اروپا و 190 کشور دنیا سفر کنید.

ثبات شغلی و حقوق بالا در آلمان

نیروی کار خارجی در آلمان تحت حمایت شدید دولت فدرال و وازارت کار قرار داشته و امکان اخراج یا تعلیق نیرو از سمت کارفرما به راحتی وجود ندارد به همین دلیل کشور آلمان بالاترین امنیت شغلی را برای مهاجران فراهم نموده است. ضمنا حقوق بالا، هم سطح با شهرواندان آلمانی برای مهاجران خارجی در نظر گرفته شده است تا از بالاترین سطح رفاه برخوردار باشند.

چرا کاربین را برای مهاجرت کاری به آلمان انتخاب کنیم؟

ضمانت انجام کار با کاربین

کاریابی کاربین با مجوز رسمی از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با  شماره ثبت 52009

نماینده کمپانی های بزرگ، آژانس های کاریابی آلمان، و بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی برای جذب نیروی کار ایرانی

  بهره گیری از  وکلا و تیم اجرایی با تجربه

پرونده های موفق کاربین

سلام، قرارداد کاری دو هفته بعد از مصاحبه دریافت کردم و پیش تاییدیه را دریافت کردم و بعد در پروسه و دریافت ویزا هستم 

سلام، 32 متاهل با یک فرزند هستم، در ابتدا اصلا زبان بلد نبودم به کمک تیم کاربین تونستم زبان بخونم رشتم مهندسی مکانیک و کمتر از سه هفته جواب مصاحبه با کارفرمای آلمانیم مشخص شد

سلام، 37 سالم هست با 8 سال سابقه کار هروقت تماس گرفتم تیم کاربین پشتیبانی کردند و تشکر میکنم از کاربین و الان در پروسه ویزا هستم، دانش زبان دارم ولی مدرک زبان نگرفتم

سلام، 38 سال با رشته برق حدودا 12 تا 13 سال در این زمینه سابقه کار دارم در زمینه روشنایی سیستم های خانگی و تابلو برق و آسانسور

کارشناسان کاربین خیلی مهربون هستند و به تمام سوالات من و همسرم پاسخ دادند و تمام کار های کاریابی و ترجمه رو کاربین انجام داد…

با پیگیری های کارشناسان کاربین من، من تونستم برای رشته پرستاری اپلای بگیرم…

همکاری مستقیم آژانس های استخدامی آلمان با کاریابی کاربین