هزینه فریت بار به آلمان

هزینه فریت بار به آلمان

مهاجرت از ایران به آلمان بی شک یکی از مهمترین اتفاقات زندگی شما می تواند باشد. شما می توانید به دلایل کاری یا دیگر شیوه های مهاجرت، به آلمان سفر کنید. در حالی که ممکن است علاقه شدیدی به تجربه چیز های جدید مانند فرهنگ و زبان آلمانی داشته باشید، اما ممکن است که نخواهید در هنگام مهاجرت، اموال خود را نیز از دست بدهید.

 با سیستم های حمل و نقل مدرن، مانند فریت بار، امروزه می توانید به راحتی تمام لوازم منزل خود را در هنگام مهاجرت به همراه خود داشته باشید. ما در اینجا مواردی را که شما باید هنگام حمل کالا و لوازم شخصی خود از ایران به آلمان انجام دهید را به همراه برخی از نکات کاربردی فراهم کرده ایم. 

پیشنهاد می شود که اگر قصد دارید در مورد هزینه فریت بار به آلمان ، حمل بار به آلمان، قیمت هر کیلو بار هوایی به آلمان اطلاع تکمیلی را کسب کنید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید

این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است و کاریابی کاربین در این زمینه خدماتی ارائه نمیدهد.

فرم مشاوره رایگان

آنچه خواهید خواند:

حمل بار به آلمان

حمل اقلام از ایران به آلمان به دو دسته تقسیم می شود: یکی حمل و نقل عمده لوازم شخصی شما و دیگری حمل بارهای کوچک و ضروری.

اگر قصد دارید که لوازم خانه خود را که شامل مبلمان و پوشاک شما می شود را به آلمان بفرستید بهترین شیوه استفاده از فریت بار می باشد. اما اگر نه، تنها قصد دارید چند تا از لوازم خرد خود که وزن آن کمتر از 70 کیلوگرم می شود را به آلمان ارسال کنید، می توانید با روش های بسیاری این لوازم را در آلمان داشته باشید.

 

فریت بار به آلمان

اگر شما مقیم آلمان هستید و یا اینکه با ویزای قانونی مانند دانشجویی و یا کار به آلمان مهاجرت کرده اید می توانید لوازم شخصیتان را نیز در آلمان همراه خود داشته باشید.

ارسال فریت بار به آلمان مزایای فراوانی دارد و یکی از آنها این است که شما لازم نیست برای این به دولت آلمان مالیات بپردازید. به اصطلاح ارسال بارهای مسافری به کشور آلمان معاف از مالیات است.

برای ارسال لوازم خانه و شخصی خود از ایران به آلمان می توانید از یک شرکت فریت بار که به صورت بین المللی کار می کند بخواهید که لوازم خانگی شما را بسته بندی کرده و تمام اقلام مورد نیاز را به آدرس جدیدتان در آلمان تحویل دهد.

 

فریت بار LCL به آلمان

اکثر مهاجران برای حمل و نقل بار منزل خود از طریق کانتینر استفاده می کنند. برای شما نیز تنها کمتر از بار کانتینری LCL برای حمل می تواند کافی باشد.

حمل و نقل لوازم منزل LCL  شما با پر کردن نیمه کانتینر همراه با لوازم خانگی دیگر ممکن است که با تخفیف نیز همراه باشد.

ما در ادامه بر مواردی تمرکز خواهیم کرد که ممکن است که شما هنگام حمل و نقل عمده لوازم منزل خود به آلمان از طریق حمل و نقل LCL  نیاز داشته باشید.

 

مدارک مورد نیاز فریت بار به آلمان

یکی از مهمترین اسنادی که در طول انتقال و حمل و نقل لوازم منزل خود با آن روبرو می شوید، بارنامه است. بارنامه در واقع سندی است که شما با آن می توانید ثابت کنید که انتقال لوازم و کالاهای شما به فرودگاه و یا بندری در آلمان به صورت قانونی می باشد.

ممکن است که هزینه های شما در صورتی که بار در شهری به غیر از شهر مقصد شما ارسال شود متفاوت باشد.

هنگامی که قصد دارید که بار خود را در آلمان دریافت کنید باید حتما مدارک بارنامه خود را هنگام تحویل بار به عنوان تأیید تحویل کالا بر اساس شرایط قرارداد در اختیار داشته باشید. در حقیقت، اگر شما در هنگام تحویل بار بارنامه نداشته باشید و در سند به عنوان گیرنده نام شما ذکر نشده باشد، حمل کننده محموله را به شما تحویل نخواهید داد.

مواردی که در بارنامه ذکر می شود شامل موارد زیر است:

 

  • شماره بارنامه محموله
  • نام شرکت فریت بار و مسئول حمل و نقل
  • نام گیرنده
  • نوع بار
  • نام خط حمل و نقل
حمل بار به آلمان

قیمت هر کیلو فریت بار به آلمان

شرکت های فریت بار یا حمل لوازم منزل برای بررسی هزینه ها به خانه شما آمده و میزان کالاهای خانگی شما را ارزیابی می کنند. سپس برآوردی از هزینه را برای خدماتی که قرار است به شما ارائه دهند به شما اطلاع می دهند.

در این رابطه نیازی نیست که به هیچ عنوان نگران پر کردن اسناد و مدارک لازم برای گمرک باشید. این شرکت ها خود این کار را نیز انجام می دهند. با این حال، هزینه ای را که برای این کار باید بپردازید ارزش آن را خواهد داشت.

هزینه فریت بار 1 تا 5 دلار به ازای هر کیلو گرم بار شما می باشد. همچنین به ازای هر مایل فاصله ممکن است که 1 تا 4 دلار از شما درخواست کنند.

 

نحوه محاسبه هزینه فریت بار به آلمان

شرکت های حمل و نقل فریت بار هزینه ها را بر اساس حجم بر متر مکعب محاسبه می کنند. حداقل میزان باری که شما می توانید از طریق فریت بار انتقال دهید باید یک متر مکعب باشد. اگر حجم کالاهای خانگی شما کمتر از یک متر مکعب است، تخفیف دریافت نخواهید کرد و همان یک متر مکعب از شما گرفته خواهد شد.

هنگام دریافت هزینه ها از یک شرکت حمل و نقل، بسیار مهم است که بدانید که در قرارداد شما چه مواردی نوشته شده است. بهتر است که قرارداد شما هزینه های مربوط به تحویل، بارگیری و دیگر جزئیات نوشته شده باشد.

 

بسیاری از شرکت های حمل و نقل فریت بار خود به عنوان بخشی از خدمات حمل و نقل لوازم خانگی شما را به ایستگاه حمل و نقل کانتینری تحویل می دهند. اما ممکن است که شما بخواهید که وسایل خود را شخصا به ایستگاه کانتینری منتقل کنید. در این صورت در هزینه های شما صرفه جویی می شود. بهتر است که اطمینان حاصل کنید که این هزینه ها در بارنامه فریت بار شما نوشته شده باشد.

 

  • در ایستگاه حمل و نقل کانتینری، شرکت های حمل و نقل فریت بار محموله ها و وسایل شما را در کانتینر های حمل و نقل بار می کنند. در این حال اغلب برای این کار این شرکت ها از تجهیزات سنگینی برای جابجایی وسایل حجیم در ایستگاه استفاده می کنند. در همین حال شما هزینه ای را بابت تلاش و تجهیزاتی مورد استفاده پرداخت می کنید.
  • هزینه دیگری که پرداخت می کنید میزانی است که شما باید به عنوان حق فضای بار از شما دریافت می کنند.
  • هنگامی تحویل نیز که کالاهای شما به آلمان می رسد، شرکت حمل و نقل فریت بار باید جعبه های شما را برای تحویل آماده کند. برای این امر همچنین نیاز است که از تجهیزات سنگین و نیروی کار استفاده شود که این نیز هزینه بر است.
قیمت هر کیلو فریت بار به آلمان

مالیات فریت بار به آلمان

دولت آلمان سعی دارد که شرایط را برای مهاجرانی که قصد دارند به این کشور مهاجرت کند، آسان گرداند. با این حال، برای جلوگیری از هر گونه هزینه اضافی بهتر است که روند انتقال لوازم منزل خود را به درستی دنبال کرده باشید.

دولت آلمان به تمام مهاجران این اجازه را می دهد تا لوازم منزل و حتی ماشین خود را بدون پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به این کشور انتقال دهند.

در واقع مالیات بر ارزش افزوده در آلمان از کالاهایی گرفته می شود که برای تجارت به این کشور انتقال داده شده باشند. برای اثبات اینکه کالاهای شما به عنوان بخشی از شرایط مهاجرت شما به این کشور انتقال پیدا کرده اند، باید فرم 0350 را به گمرک این کشور ارسال کرده باشید.

 

فرم 0350 آلمان

فرم 0350 در واقع به شما این امکان را می دهد تا لوازم خانگی خود را بدون هزینه اضافی به آلمان انتقال دهید. در این فرم از شما خواسته می شود که تأیید کنید که لوازم شما حداقل شش ماه پیش از مهاجرت به آلمان در اختیار شما بوده و شما قصد دارید که به عنوان اقلام خانگی در آلمان از آنها استفاده کنید.

همچنین دولت آلمان از شما انتظار دارد که ظرف یک سال پس از ورود به آلمان لوازم منزل و کالاهای خانگی خود را به فروش نرسانید. اجرای این قوانین برای اطمینان از این است که کالاهایی که شما قصد دارید به این کشور انتقال دهید برای استفاده تجاری نمی باشد.

 

در همین راستا شما باید ثابت کنید که حداقل شش ماه پیش از مهاجرت به آلمان مالک این اقلام بوده اید. ذاگر پیش از یکسال شما کالای خود را بفروشید، باید برای آن مالیات بر ارزش افزوده بپردازید و حتی ممکن است جریمه شده و یا با اتهامات کیفری روبرو شوید.

 

مالیات فریت بار خودرو به آلمان

در حالی که دولت آلمان شرایط خوبی را برای کسانی که قصد دارند لوازم خانه خود را به این کشور بیاورند وضع کرده است اما قوانینی در مورد انتقال خودرو به عنوان بخشی از لوازم شما به آلمان وجود دارد. برای آنکه شما خودروی خود را به آلمان ارسال کنید لازم است که قانون مالیات خودرو در این کشور انجام داده باشید. هنگام تحویل خودروی خود در آلمان باید اظهارنامه مالیاتی خودروی خود را به گمرک ارائه داده باشید.

 

در این راستا نماینده فریت بار یک صورتحساب به شما می دهد و که شما باید حتما آن را در محل تحویل پرداخت کنید. پس از پرداخت این صورتحساب مالیاتی، نماینده به عنوان اثبات پرداخت مالیات یک کارت مالیاتی به شما تحویل می دهد.

بیمه فریت بار به آلمان

در صورت گم شدن یا آسیب دیدن لوازم خانگی شما این امکان برای شما وجود دارد که خسارت دریافت کنید. اما اگر تعداد زیادی وسایل گران قیمت داشته باشید، بهتر است که برای محموله خود بیمه دریافت کرده باشید. بیمه این مزیت را دارد که به شما این امکان را می دهد که در صورت گم شدن وسایل در حمل و نقل و یا خراب شدن آنها بتوانید آن ها را بازیابی کنید.

فریت بار دریایی به آلمان

یکی از مهمترین روش های ارسال لوازم منزل به آلمان از طریق فریت بار دریایی به بنادر این کشور است. فریت بار دریایی مزایای فراوانی دارد و از آن می توان به کم هزینه بودن آن نسبت به فریت بار هوایی اشاره کرد. اما در مقایسه با فریت بار هوایی در مدت زمان خیلی بیشتری به مقصد می رسد.

 

در حالی که کشور آلمان دارای بنادر بسیاری در امتداد سواحل و رودخانه های خود می باشد سه بندر هامبورگ، ویلهلم شاون و برمن عمدتا برای حمل بارهای کانتینری که شامل کالاهای تجاری و خانگی می باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

 

بندر هامبورگ یکی از مهمترین بندرهای اصلی آلمان برای انتقال لوازم خانگی مسافران است که از سراسر جهان به این کشور ارسال می شود. این شهر در حوضه بزرگ رودخانه البا قرار دارد.

فریت بار کالاهای خانگی شما از ایران به آلمان، به احتمال زیاد به بندر هامبورگ ارسال می شود.

 

اگرچه هامبورگ در آلمان به عنوان یکی از مهمترین بنادر پایانه کانتینری شناخته می شود، اما بندر ویلهلم شاون یکی از بنادر عمیق آلمان بین رودخانه های Ems و Weser است که امکانات بسیار خوبی را برای بارگیری بارهای بزرگ و کانتینری فراهم کرده است.

بندر برمن نیز بندری کوچکتر است و در دهانه رودخانه وزر قرار دارد و از تجهیزات خوبی برای بارگیری محموله های بزرگ برخوردار است.

فریت بار دریایی به آلمان

فریت بار هوایی به آلمان

هزینه فریت بار به آلمان از طریق هوا بر اساس قانون مینیمم می باشد. مانند دیگر مناطق دنیا ارسال بار از طریق هواپیما تابع وزن و حجم بار است. این نکته بسیار با اهمیت است که بارهای هوایی که شما قصد دارید به آلمان ارسال کنید هزینه مینیمم را رعایت می کنند.

به طور مثال مینیمم ارسال بار هوایی به آلمان اگر 40 کیلو باشد شما برای آنکه 20 کیلو بار خود را به این کشور ارسال کنید باید هزینه همان 40 کیلو را پرداخت کرده باشید.

پس در همین راستا بسیار مهم است که دقت کرده باشید که با هزینه ای که قصد دارید پرداخت کنید بار بیشتری را به آلمان حمل کنید.

ارسال بار شما به صورت هوایی معمولا چیزی بین 3 تا 10 روز ممکن است که به طول بیانجامد و هزینه آن به ازای هر کیلوگرم 1 تا 5 دلار است.

فریت بار زمینی به آلمان

یکی دیگر از مهمترین روش های ارسال لوازم خود به آلمان از طریق زمینی می باشد و معمولا هزینه کمتری را نیز به همراه دارد اما بار شما دیر تر از بار هوایی به مقصد خواهد رسید.

ارسال فریت بار از طریق مسیر جاده ای معمولا چیزی بین 15 الی 20 روز زمان می برد و هزینه آن نیز هر مایل 1 تا 4 دلار می باشد.

مدت زمان ارسال فریت بار به آلمان

حمل وسایل لوازم خانه شما از طریق دریا، جاده و یا هوا متفاوت است.

از طریق دریا لوازم شما می تواند رسیدن آن تا سه هفته یا بیشتر به طول بکشد. برای آنکه برآورد دقیق تری از زمان حمل و نقل داشته باشید، بهتر است که بندر مبدا و مقصد خود را به شرکت حمل نقل اطلاع دهید.

انتقال از طریق هواپیما نیز چیزی بین 3 تا 10 روز به طول می انجامد و شما برای انتقال از طریق جاده باید تا حداکثر تا 20 روز منتظر بمانید.

فریت اشتباهات رایج در مورد فریت بار

بسیاری از افرادی که قصد دارند لوازم خانگی خود را به آلمان انتقال دهند معمولا از یک متخصص حمل و نقل استفاده می کنند تا آنکه آنها را در این فرآیند راهنمایی کند. با این حال، در همین رابطه اشتباهاتی نیز ممکن است که به وجود آید. در همین راستا تقریباً تمام کسانی که در زمینه حمل و نقل اقلام از ایران به آلمان تازه کار هستند، دچار سردرگمی می شوند. ما در ادامه برخی از مهمترین مشکلات را فراهم کرده ایم.

 

سردرگمی از خدمات حمل و نقل LCL و  FCL

بسته به این که لوازم و وسایل شما برای حمل و نقل به آلمان چقدر است ممکن است که نیاز به دریافت خدمات حمل و نقل LCL و یا FCL داشته باشید. اگر فکر می کنید که شما و خانواده تان به اندازه کافی لوازم خانگی دارید که برای پر کردن یک کانتینر 20 فوتی کافی است می توانید از خدمات حمل و نقل FCL  استفاده کنید.

اما اگر لوازم و وسایل شما تا حدی نیست که نیاز به پر کردن یک کانتینر داشته باشد می توانید از خدمات حمل و نقل LCL استفاده کنید.

 

ارسال موارد محدود

وقتی که قصد دارید که لوازم غذایی خود را از ایران به آلمان ارسال کنید، بهتر است که این کالاها را دور بریزید. اقلامی مانند غذا، نوشیدنی و داروها در آلمان در لیست محدود قرار گرفته اند. برای آنکه شما این موارد را وارد این کشور کنید باید قوانین خاصی را پشت سر گذاشته باشید.

ماموران گمرک در آلمان حتی اگر لوازم شما کاملاً در یک جعبه بسته بندی شده باشند این حق را دارند که فریت بار شما را مورد بررسی قرار دهند.

اگر به دلایلی شما به اشتباه این اقلام را به آلمان انتقال داده باشید، این امکان وجود دارد که شما با جریمه، از بین رفتن کالا و همچنین اتهامات کیفری روبرو شوید.

 

حمل و نقل وسایل نقلیه یا قطعات خودرو حاوی سوخت

شما با خدمات حمل و نقل LCL نمی توانید وسایل نقلیه خود را به همراه سایر کالای خانگی ارسال کنید. در این راستا هنگامی که قصد دارید که یک محموله وسیله نقلیه را برای انتقال به آلمان داشته باشید باید اطمینان پیدا کنید که سوخت، روغن و مایعات دیگری را که در خودرو استفاده می کرده اید خالی کرده اید.

در آلمان هیچ قانونی وجود ندارد که محموله های LCL شامل قطعات خودرو مانند موتور و گیربکس نباشد. اگر از این خدمات برای انتقال این موارد استفاده می کنید باید اطمینان حاصل کنید که از پیش هرگونه مایعات را تخلیه کرده اید. اما شما باید بر روی این محموله ها برچسب خطرناک را بچسبانید.

 

پالت بدون آفت

شرکت حمل و نقل شما ممکن است که از شما بخواهد برای آنکه هزینه های شما کمتر شود کالاهای خانگی خود را در پالت های خود حمل کنید تا در هزینه های شما صرفه جویی به‌وجود بیاید. زمانی که شما پالت های شخصی خود را مورد استفاده قرار می دهید، باید اطمینان حاصل کنید که آنها از آفات به دور باشند.

در این راستا شما نیاز دارید که گواهی پالت های بدون آفت داشته باشید.

فریت اشتباهات رایج در مورد فریت بار

ارسال اجناس کوچک به آلمان

گاهی اتفاق می افتد که ممکن است که شما برای مهاجرت به آلمان فراموش کنید که یک کالای مهم را در محموله های خود قرار دهید. قوانینی که شما باید برای حمل و نقل این کالاها باید رعایت کنید کاملا متفاوت از موارد حمل و نقل محموله های بزرگ است.

 

مدارک مورد نیاز اجناس کوچک به آلمان

شما برای آنکه اقلام کوچک خود را از ایران به آلمان انتقال دهید می توانید از طریق فریت بار دریایی و یا هوایی استفاده کنید. اما اغلب این موارد از طریق هوا حمل می شوند. این امر موجب می شود که بسیار سریعتر کالای شما به آلمان انتقال پیدا کند. در این هنگام برای ارسال این بسته ها از آمریکا به آلمان، نیاز است که شما اسناد گمرکی را تکمیل کرده باشید.

فرم اظهارنامه گمرکی خود را که حاوی اطلاعات تماس شماست تکمیل کنید. در مدارک خود همچنین باید نام، آدرس و شماره تلفن گیرنده را نیز درج کرده باشید. محتویات بسته را در فرم گمرک لیست کنید. اگر بسته را به عنوان هدیه برای کسی ارسال می کنید، برچسب هدیه را بچسبانید.

 

هزینه ارسال اجناس کوچک به آلمان

در حالی که نرخ حمل کالا و محموله های عظیم شما به آلمان بر اساس حجم محاسبه می شود اما نرخی که برای  حمل کالاهای کوچک باید پرداخت کنید بیشتر بر اساس وزن بسته های شما می باشد.

برای حمل و نقل هوایی بسته های خود باید تا حداکثر 10 روز یا بیشتر صبر داشته باشید. اگر نیاز دارید که بسته خود را زودتر از موعد به مقصد برسانید، نیاز است که نرخ حق بیمه را پرداخت کرده باشید.

سایر عواملی که بر هزینه حمل اقلام شما تأثیر می گذارد شامل وزن و سوخت است. برخی از شرکتهای فریت بار و حمل و نقل از مشتریان مبلغی دریافت می کنند که با مقایسه وزن واقعی بسته با وزن ابعادی آن تعیین می شود. این در حالی است که شما ممکن است بسته به شرکت حمل و نقل خود هزینه سوخت حمل خود را نیز پرداخت کنید.

ارسال اجناس کوچک به آلمان در حدود 1 تا 7 روز طول می کشد و بسته به خدمات درخواستی ممکن است که هزینه 50 تا 100 دلاری از شما گرفته شود.

 

اشتباهات رایج در ارسال اجناس کوچک به آلمان

حمل لوازم با ارزش بالا از طریق هواپیما یکی از رایج ترین اشتباهاتی است که ممکن است مهاجران در هنگام ارسال محموله خود به آلمان مرتکب شوند. در همین راستا اگر محموله شما بیش از 500 دلار بیمه شده باشد، این احتمال وجود دارد که نماینده گمرک آلمان این بسته را رد کند.

تلاش برای حمل اقلام ممنوعه نیز هنوز در هنگام ارسال آنها به آلمان یکی از مهمترین اشتباهاتی است که ممکن است مهاجران مرتکب شوند.

<<<<< مقاله پیشنهادی: کار در آلمان >>>>>

شرکت های فریت بار

شرکت های بسیاری در ایران هم اکنون برای ارسال محموله های شما به آلمان مخصوصا در فرودگاه امام خمینی (ره) در حال فعالیت هستند. بسیاری از این شرکت ها خدمات حمل و نقل از درب خانه را نیز ارائه می دهند. با استفاده از این شرکت های این امکان وجود دارد که در هر مرحله از سفر بار خود را پیگیری کنید.


نحوه بسته بندی فریت بار به آلمان

ممکن است که شما نیز داستان هایی را شنیده باشید که می گوید لوازم مسافر گم شده، سرقت برده و حتی دچار آسیب گردیده است. اما شما می توانید با آماده سازی و بسته بندی مناسب لوازم منزل خود از خطر وقوع هر یک از این داستان ها جلوگیری کنید.

 

حمل و نقل با LCL  مستلزم آن است که اقلام خانگی شما فضای کافی را همراه با سایر لوازم بسته بندی شده داشته تا به اشتراک گذاشته شود. زمانی که قصد دارید لوازم خود را با دیگر لوازم در فضای کانتینر به اشتراک بگذارید شما باید در مورد برچسب زدن به کالاهای خود و محافظت بیشتر از آنها اهمیت بیشتری قائل شوید. 3 موردی که در مورد آماده سازی فریت بار خود باید رعایت کنید شامل موارد زیر می باشد:

 

  • در موقع حمل و نقل بهتر است که اطمینان حاصل کنید که کالاهای خود را در جعبه هایی که به طور خاص برای صادرات طراحی شده اند بسته بندی کرده اید. بسته بندی کالاهای خود در کیسه، جعبه کیف و کفش یا چمدان نمی تواند مناسب باشد.
  • پس از آنکه شما جعبه های مناسبی را برای حمل و نقل خود، آماده کردید باید برای هر جعبه برچسب مناسبی را نیز بچسبانید. توجه داشته باشید که برچسبی که شما قصد دارید آن را بچسبانید به وضوح نام فرستنده، گیرنده و حمل کننده کالا را نشان داده باشد. همچنین بهتر است که شما کشور مقصد و شماره رزرو را نیز ذکر کرده باشید.
  • در آخر هر جعبه را نیز شماره گذاری کنید. اگر 20 جعبه را قصد دارید که برای ارسال آماده کنید بهتر است که اولین برچسب جعبه شما به این صورت باشد “جعبه شماره 1 از 20”. بقیه جعبه ها نیز باید از همین قالب پیروی کنند. بهتر است که اگر اقلام شکستنی در محموله خود دارید، به آنها برچسب شکننده بزنید. بهتر است که جعبه های حاوی اقلام شکننده را با روکش حباب دار برای محافظت بیشتر اختصاص دهید.
نحوه بسته بندی فریت بار به آلمان

نوشتن آدرس فریت بار به آلمان

نوشتن آدرس در آلمان با آنچه که در ایران وجود دارد متفاوت است. در آلمان شما باید نام خیابان را پیش از پلاک خانه و کد پستی را نیز پیش از نام شهر خود قرار دهید.

در اینجا ما نمونه ای از آدرس آلمانی را برای شما فراهم کرده ایم.

 

  • نام گیرنده
    خیابان، پلاک خانه
    کد پستی، شهر
    کشور
 

برای مثال، اگر قصد دارید که محموله ای را به دوست خود که نام وی، جان اسمیت است و در شهر هامبورگ، خیابان میتل و پلاک 177 زندگی می کند ارسال کنید. آدرس او به این شکل باید نوشته شود:

 

  • جان اسمیت
    میتل وگ 177
    20148 هامبورگ
    آلمان
 

لطفاً حتما توجه داشته باشید که باید نام خیابان را شما در راستای همان پلاگ خانه قرار داده باشید. کد پستی و شهر نیز باید در یک راستا قرار داده شده باشند.

نتیجه گیری

استرس ناشی از انتقال لوازم و وسایل شخصی شما از ایران به آلمان هیجانی را که ممکن است، برای مهاجرت به آلمان داشته باشید را کاهش دهد. داشتن آمادگی در این زمینه اضطراب شما را کاهش خواهد داد. در همین راستا همه چیز با یک شرکت حمل و نقل خوب شروع می شود. برای انتقال لوازم منزل خود به آلمان به دنبال شرکتی باشید که دارای سابقه خوبی در فریت بار است.

سوالات متداول

بسته به این که بسته شما چقدر حجم دارد و یا اینکه قصد دارید از کدام شیوه حمل و نقل برای انتقال لوازم خود استفاده کنید هزینه فریت بار آلمان متفاوت است. نرخ حمل و نقل هوایی به طور کلی بین 1.50 تا 4.50 دلار برای هر کیلوگرم از بار شما متغیر است.

هزینه فریت بار هوایی 4 تا 5 برابر از فریت بار جاده ای و 12 تا 16 برابر ار فریت بار حمل و نقل دریایی گرانتر می باشد.

در حال حاضر، قیمت فریت بار هوایی به دلیل دو بسیار گرا است. اول اینکه محدودیت هایی در حمل و نقل مسافر وجود دارد. دوم این است که فضایی که در هواپیما های باری دسترس است بیشتر اولویت به لوازم و دارو های پزشکی دارد.

از مواردی که شما نمی توانید با فریت بار هوایی انتقال دهید شامل یخ خشک، ابزارهای بنزینی، باتری، وسایل کمپینگ با سوخت، مواد عفونی، محصولات دارویی غیر رادیواکتیو مواد حاوی اسپری، عطر، ادکلن و داروهای حاوی الکل را شما نمی توانید با فریت بار هوایی انتقال داده باشید.

دو نوع محموله هوایی وجود دارد. محموله های عمومی و محموله های ویژه برای اجناس با ارزش.

فرم مشاوره زیر رو پُر کنید تا شرایطتون آنلاین بررسی بشه و با شما تماس گرفته بشه 

نظرات کاربران

guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کارشناس مهاجرت
کارشناس مهاجرت
پاسخ به  خانوم رابعی
2 سال قبل

سلام خیر ثابت هست

خانوم رابعی
خانوم رابعی
2 سال قبل

سلام هزینه فریت بار به آلمان با توجه به هر شهر متفاوته؟

بخش سوالات کاربین

مقالات پیشنهادی